خبرگزاری کار ایران

تورنمنت تکواندوی امارات(G۱)؛

آغاز طلایی فرزان عاشورزاده / عبدالهی به کوک باخت و دوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۱۹

نخستین روز از تورنمنت بین‌المللی امارات(G۱) که از صبح امروز در سالن فجیره امارات به پایان رسید.

فرزان عاشورزاده با پیروزی برابر تکواندوکار بلژیکی موفق به کسب مدال طلای وزن ۵۸ - کیلوگرم تورنمنت بین المللی امارات شد.

به گزارش ایلنا، در پایان نخستین روز از تورنمنت بین‌المللی امارات(G۱) که از صبح امروز در سالن فجیره امارات به پایان رسید، فینال رقابت‌های وزن ۵۸ - کیلوگرم را فرزان عاشورزاده و " سی محمد کتبی " از بلژیک(دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا و مدال برنز المپیک نوجوانان نانجینگ) برگزار کردند که در پایان ۳ راند مبارزه جذاب و دیدنی این دو تکواندوکار، در نهایت عاشورزاده با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای خود در سال ۲۰۱۵ را دشت کرد.

فرزان عاشورزاده، قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون، برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها، پس از یکدور استراحت؛ برابر " محمد فیض " از افغانستان، " باخروم خلف " از تاجیکستان و " بن صلاح " از بلژیک، به ترتیب با نتایج ۱۲ بر یک، ۱۶ بر صفر و ۸ بر ۴ به برتری دست یافته بود. تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان با کسب این مدال طلای ارزشمند ۱۰ امتیاز به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیکی اضافه کرد. در این وزن؛ ابوالفضل یعقوبی با قبول شکست برابر " سی محمد کتبی " بلژیکی بر سکوی سوم ایستاد.

عبدالهی بر سکوی نایب قهرمانی

در فینال رقابت‌های وزن ۸۰ - کیلوگرم، بین فرزاد عبدالهی و " ارون کوک " از جزایر مان(نفر اول رنکینگ المپیک و قهرمان اروپا) برگزار شد که در پایان مبارزه نزدیک این ۲ تکواندوکار، ارون کوک در راند طلایی به برتری رسید و عبدالهی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

عبدالهی برای رسیدن به مرحله فینال، ابتدا " نبیل تلال " از اردن را ۱۵ بر ۷ برد، سپس " لوو ست " از نروژ را ۸ بر ۳ شکست داد و در ادامه و در مرحله نیمه نهایی " ریچارد اوریمان " دیگر نماینده نروژ را ۱۱ بر ۱۰ از پیش رو برداشته بود. تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان با کسب مدال نقره این رقابتها، ۶ امتیاز را به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

فردا و در دومین روز این رقابتها، هادی مستعان، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره نمایندگان ایران خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز