خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش منتظر پاسخ استعلام ها؛

ابهام برای حضور رضازاده درانتخابات وزنه برداری / کار به شورای حل اختلاف کشید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۸۵

با توجه به عضویت رضازاده در شورای شهر تهران وی طبق قانون نمی تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و از همین رو این موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع شده تا در این زمینه به تصمیم گیری بپردازد.

حضور حسین رضازاده در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری به نظر شورای حل اختلاف تهران منوط شده و این شورا بزودی رای نهایی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با توجه به عضویت حسین رضازاده در شورای شهر تهران وی طبق قانون وی دو شغله محسوب شده و نمی تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و از همین رو این موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع شده تا در این زمینه به تصمیم گیری بپردازد.

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش در این باره گفت: قانون صراحت دارد که اعضای شورای شهر نمی توانند در انتخابات فدراسیون ها شرکت کنند و دوستان هم باید از قانون تمکین کنند.

در همین حال رضازاده معتقد است مهدی هاشمی نماینده مجلس به تازگی با گرفتن مجوز لازم از مجلس در انتخابات فدراسیون تیراندازی شرکت کرده و دوباره به ریاست این فدراسیون رسید و این فرصت برای او هم می تواند فراهم شود. ضمن اینکه ریاست فدراسیون و عضویت در شورای شهر هیچ کدام شغل محسوب نمی شود.

پیش ار این مهدی چمران رئیس شورای شهر اعلام کرده بود بی دلیل برای حسین رضازاده مشکل ایجاد کرده اند و او برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری منع قانونی ندارد و نامه ای از سازمان بازرسی مبنی بر منع قانونی رضازاده برای شرکت در انتخابات به شورای شهر ارجاع نشده است.

با این شرایط تصمیم گیری درباره حضور یا ممانعت از حضور حسین رضازاده برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری به شورای حل اختلاف کشیده تا این شورا تصمیم نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.

در این باره نصرالله سجادی اظهار داشت: منتظر اعلام نظر شورای حل اختلاف هستیم و ۱۵ روز بعد از اعلام وضعیت نامزدها انتخابات فدراسیون وزنه برداری برگزار خواهد شد.

اسامی نامزدهای ثبت نام کرده برای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری به شرح زیر است:

۱ - علی مرادی ۲ - عبدالکریم پورکیان احمدآبادی ۳ - حسین رضازاده ۴ - کوروش باقری ۵ - علیرضا میرزایی ۶ - احمد سعادتمند ۷ - بهروز بهمند ۸ - مهدی روحانی ۹ - منوچهر رضاخانی ۱۰ - سید عیسی عابدی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز