خبرگزاری کار ایران

هدفم کسب سهمیه المپیک است؛

انصاری: باید از فرصت اردوی کویت استفاده کنیم / فشار سنگینی روی شناگران است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۹۴

باید در زمینه استعدایابی بیشتر تلاش کنیم. خیلی از شهرستان و استان ها امکانات کافی ندارند. اکثر شناگران تیم ملی شهرستانی هستند ولی متاسفانه در شهرستان ها استخر مورد نظر برای تمرینات نداریم.

شناگر ملی پوش ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی و قبل از اعزام به اردوی تدارکاتی کویت گفت: اردوهای تدارکاتی برون مرزی فرصت خوبی برای کسب تجربه است و ما باید از همه فرصت های به دست آمده استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی انصاری ملی پوش شنای ایران در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی کویت اظهار کرد: در حال حاضر چند مرحله اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشتیم. یک اردو تدارکاتی هم در کویت داریم. در فروردین ماه برای کسب سهیمه مسابقات جهانی تلاش می کنیم. برنامه های تمرینی خیلی خوبی تا الان داشتیم. به دلیل مصدومیت در بازی های آسیایی به تازگی تمرینات خود را به طور جدی شروع کردم. با وجود مصدومیت توانستم در مسابقات لیگ شنا شرکت کنم.

شناگر ملی پوش ایران عنوان کرد: اردوهای برون مرزی بستگی به شرایط دارند. ما باید از فرصت هایی که داریم استفاده کنیم. اردوی تدارکاتی کویت هم فرصتی برای کسب تجربه بیشتر و عوض شدن روحیه ملی پوشان است. تا مسابقات جهانی تمام تلاش خودم را می کنم تا نتیجه زحمات خود را بگیرم. تمام تمرکزم بر روی تمرین‌ها است تا بتوانم با قدرت در رقابت‌ها شرکت کنم. در حال حاضر در مقایسه با بازی های آسیایی فشار سنگینی روی شناگران است.

مهدی انصاری درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: کادر فنی همیشه هوای شناگران را دارند و به شناگران کمک می کنند. در هر زمینه که مشکل داشته باشیم از آن ها کمک می گیریم.

وی درباره آمادگی تا مسابقات جهانی کازان بیان کرد: رسیدن به آمادگی کامل، بستگی به اردوهای تدارکاتی و تداوم تمرینات دارد. هر شناگری که در سطح اول دنیاست، برای هر مسابقه و رکورد زدن چندین سال تمرین می کند و در اردو است. ما هم باید برای پیشرفت، تمرینات و اردوهای تدارکاتی خود را استمرار بخشیم.

انصاری درباره کمبودهای رشته ورزشی شنا بیان کرد: باید در زمینه استعدایابی بیشتر تلاش کنیم. خیلی از شهرستان و استان ها امکانات کافی ندارند. شیراز، مشهد و اصفهان شرایط بهتری نسبت به شهرستان های دیگر دارند. اکثر شناگران تیم ملی شهرستانی هستند ولی متاسفانه در شهرستان ها استخر مورد نظر برای تمرینات نداریم.

او اشاره کرد: اگر به بهبودی کامل برسم، در ماده ۱۰۰ متر پروانه برای کسب سهمیه المپیک مسابقه می دهم. در این ماده یک ثانیه تا ورودی مسابقات فاصله دارم.

وی در پایان گفت: باید به شنا امید داشته باشیم. از مسئولین فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و ابراهیم رستمی رئیس هیات شنای میانه تشکر می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز