خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی تکواندوی امارات؛

۵ طلا، ۵ نقره و یک برنز حاصل تلاش ۱۱ تکواندوکار ایران در فجیره / تمام تکواندوکاران مدال گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۰۳

تورنمنت بین المللی تکواندوی امارات(G۱) که از روز پنجشنبه(۱۶ بهمن ماه) در سالن فجیره امارات آغاز شده بود، به پایان رسید و هر ۱۱ ملی پوش کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

در پایان پیکار ۳ روزه تکواندوکاران ایران در تورنمنت بین المللی امارات، ملی پوشان کشورمان ۱۱ مدال رنگارنگ را بدست آوردند.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی تکواندوی امارات(G۱) که از روز پنجشنبه(۱۶ بهمن ماه) در سالن فجیره امارات آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید و هر ۱۱ ملی پوش کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

در این رقابتها، فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، علیرضا نصرازادانی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی موفق به کسب مدال طلا شدند، هادی مستعان، محمد باقری معتمد، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و مرتضی شیری عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و ابوالفضل یعقوبی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G۱ بود و به نفر اول ۱۰ امتیاز، نفر دوم ۶ امتیاز و نفرات سوم ۳.۶ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ تعلق گرفت.

هدایت تیم ملی کشورمان را بیژن مقانلو(سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی(مربی) برعهده داشتند و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیمهای ملی کشورمان نیز بعنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.

ملی پوشان فردا(یکشنبه) به ایران بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز