خبرگزاری کار ایران

وزیر به امور اشراف دارند؛

واکنش نژادفلاح به نارضایتی وزیر ورزش از وضعیت اداره‌ کل تهران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۸۱

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گفتگوی امروز خود با خبرنگاران، از وضعیت ورزش و جوانان استان تهران و کارنامه محمدحسین نژاد فلاح مدیرکل ورزش پایتخت ابراز نارضایتی کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: از صحبت های وزیر محترم ورزش اطلاع دقیقی ندارم، اما هرچه که ایشان در مورد عملکرد بنده و ورزش استان گفته، برای من قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگوی امروز خود با خبرنگاران، از وضعیت ورزش و جوانان استان تهران و کارنامه محمدحسین نژاد فلاح مدیرکل ورزش پایتخت ابراز نارضایتی کرد، به گونه‌ای که از صحبت‌های او، بوی برکناری عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مشام می‌رسید.

نژاد فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهارات وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بنده به طور دقیق و کامل از صحبت‌های وزیر محترم ورزش مطلع نیستم. اجازه دهید ابتدا از حرف های ایشان مطلع شوم و سپس نظرات خودم را اعلام کنم.

وی افزود: با این حال، صحبت‌های وزیر برای بنده محترم و قابل‌قبول است، چراکه می‌دانم ایشان به امور اشراف دارند و کارشناسی صحبت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که بخش مهمی از انتقادات وزیر ورزش به انتخابات هیات فوتبال تهران و تعویق چندباره آن بازمی‌گشت، اظهار داشت: در این‌خصوص هم بعد از اینکه از جزئیات سخنان وزیر مطلع شدم، به اطلاع شما و بقیه دوستان رسانه‌ای خواهم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز