خبرگزاری کار ایران

اعلام رنکنیگ پینگ‌پنگ‌بازان جهان؛

نوشاد نود و هشتمین بازیکن جهان / حذف تیم ملی بانوان ایران از رنکینگ جهانی!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۴۵

ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت سه بازیکن برتر کشورمان که اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان را هم تشکیل می‌دادند. از رنکینگ جهانی حذف شدند.

آخرین رده‌بندی بازیکنان تنیس‌روی میز جهان از سوی فدراسیون جهانی این ورزش اعلام شد. در این رنکینگ نوشاد عالمیان تنها بازیکن ایرانی است که رتبه‌ زیر صد کسب کرده‌ و در جایگاه نود و هشتم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز(ITTF) رده‌بندی ماه فوریه ورزشکاران این رشته ورزشی را منتشر کرد. در این رده بندی نوشاد عالمیان با ۶ پله سقوط در مکان ۹۸ قرار گرفت. نیما عالمیان نیز با ۷ پله سقوط رتبه ۱۹۵ را به خود اختصاص داد و افشین نوروزی سومین بازیکن ایران در رده بندی جهانی تنیس‌روی‌ میز، با ۸ پله سقوط در جایگاه ۱۹۹ ایستاد.

میعاد لطفی که در رقابت های تورجهانی مجارستان صاحب یک پیروزی و سه شکست شد، در رنکینگ ماه فوریه تنیس‌روی میز جهان صعود ۹ پله داشت و در رتبه ۳۶۵ بزرگسالان ایستاد. لطفی در رده زیر ۲۱ سال نیز با ۲ پله صعود، رتبه ۱۲۱ جهان را به خود اختصاص داد و در جایگاه نخست ایران قرار گرفت. پوریا عمرانی نیز با ۶ پله صعود در رده ۱۳۱ جهان و دوم ایران ایستاد.

در رده امید هم سروش امیری‌نیا که سال ۲۰۱۴ بعنوان بازیکن جوانان در جام فجر قزوین قهرمان شد با ۲۵ پله صعود در مکان ۲۰۰ جهان و سوم ایران قرار گرفت.

حذف تیم ملی بانوان ایران
ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت سه بازیکن برتر کشورمان که اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان را هم تشکیل می‌دادند. از رنکینگ جهانی حذف شدند تا یاسمن یراقچی در دومین رده بندی ورزشکاران جهان در سال ۲۰۱۵ با رتبه ۴۸۳ در صدر ورزشکاران ایران قرار بگیرد.

مهشید اشتری نفر دوم بانوان ایران هم با ۵۰ پله صعود در رده ۶۰۳ قرار گرفت و زهرا علوی نیز که از رنکینگ جهانی حذف شده بود دلیل حضور در رقابت های جام فجر قزوین، مجدداً با رده ۶۱۰ به رنکینگ جهانی بازگشت تا مکان سوم بزرگسالان ایران را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز