خبرگزاری کار ایران

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا - تایلند؛

تیم ۲ نفره ایران در رشته مدیسون نایب قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۴۸

تیم دو نفره دوچرخه سواری ایران امروز با ترکیب امیر زرگری و آروین معظمی گودرزی در رشته مدیسون به مصاف حریفان رفت که دو رکابزن کشورمان بعد از نمایندگان هنگ گنگ در جایگاه دوم قرار گرفتند.

تیم دو نفره دوچرخه سواری ایران در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۵ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است در رشته مدیسون مدال نقره گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم دو نفره دوچرخه سواری ایران امروز(یکشنبه) با ترکیب امیر زرگری و آروین معظمی گودرزی در رشته مدیسون به مصاف حریفان رفت که دو رکابزن کشورمان بعد از نمایندگان هنگ گنگ در جایگاه دوم قرار گرفتند و تیم کره جنوبی هم سوم شد. در رشته مدیسون حداکثر ۱۸ تیم هر یک متشکل از ۲ رکابزن شرکت می کنند.

در حالی که یکی از رکابزنان هر تیم مسابقه می دهد نفر دیگر سرعت خود را کم می کند تا استراحت کند. این دو نفر با همکاری یکدیگر از خطوط امتیازی میانی مسابقه عبور می کنند تا طول مسیر مسابقه که بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر برای مردان است، طی کنند.

سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی سال ۲۰۱۵ آسیا از ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماه در ۱۰ رشته پیست و ۲ رشته جاده(مردان و زنان) و در رده های سنی بزرگسالان، امید و جوانان در کشور تایلند برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز