خبرگزاری کار ایران

در نشست‌خبری مطرح شد؛

تاکید معاون وزیر بر تک شغله‌شدن رضازاده / امکان قطع همکاری با کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۱۴

قرارداد کی‌روش چهار ساله است و نیازی به تمدید ندارد. البته دارای بندهایی بوده که شرایط را برای همکاری یا قطع همکاری طرفین ایجاد می‌کند اما این قرارداد هرگز ترکمنچای نیست.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش بندهای خاصی برای ادامه یا قطع همکاری وجود دارد و هرگز این قرارداد، مانند قرارداد یک طرفه و ترکمنچای نیست.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در نشست خبری امروز وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی برای تکرار نتیجه المپیک لندن در المپیک ریو وجود دارد؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از روز گذشته تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های ورزشی آغاز شده است. البته مسابقات انتخابی المپیک در برخی رشته‌ها از آبان‌ماه گذشته آغاز شده و در سال ۹۴ جدی می‌شود. ما قطعا به فدراسیون‌های مربوطه کمک خواهیم کرد و آنها دچار مشکل مالی نخواهند شد. ما حدود ۱۱ محور را در این تفاهم‌نامه گنجانده‌ایم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد جدید کی‌روش نوعی ترکمنچای است، تاکید کرد: قرارداد کی‌روش چهار ساله است و نیازی به تمدید ندارد. البته دارای بندهایی بوده که شرایط را برای همکاری یا قطع همکاری طرفین ایجاد می‌کند اما این قرارداد هرگز ترکمنچای نیست.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره تعیین وضعیت فدراسیون‌های وزنه‌برداری و تیروکمان، تاکید کرد: درباره وزنه‌برداری منتظر پاسخ استعلام هستیم و بارها تاکید کرده‌ایم که رضازاده باید یکی از شغل‌ها را انتخاب کند. درباره برگزاری انتخابات، اولویتی نداریم و بر اساس زمان پایان دوره مدیریت هر فردی، زمان مجمع بعدی را انتخاب می‌کنیم.

سجادی همچنین گفت: درباره تیروکمان هم یک شکایتی وجود دارد که مراجع قضایی اعلام کرده‌اند تا زمان بررسی شکایت یاد شده، ما زمان انتخابات را اعلام نکنیم. البته شجاعی علاقه‌مند به کناره‌گیری از این سمت هستند و به زودی زمان انتخابات فدراسیون تیر و کمان اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز