خبرگزاری کار ایران

گروسی مطرح کرد؛

تعلیق روسای فدراسیون‌هایی که با اعمال‌نظر انتخاب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۹۳

انتخاب روسای فدراسیون‌ها باید بر اساس نظر هیات‌ها و قانونی که کمیته ملی المپیک در نظر گرفته انجام شود تا هم جامعه ورزش از حضور فردی قابل برخوردار شود و هم در مجامع بین‌المللی بحثتعلیق پیش نیاید.

عضو فراکسیون ورزش مجلس توصیه کرد انتخابات روسای فدراسیون‌ها بر اساس منشور المپیک و نظر هیات‌ها ورزشی انجام شود تا فدراسیونی تعلیق نشود.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: انتخاب روسای فدراسیون‌ها باید بر اساس نظر هیات‌های ورزشی و قانونی که کمیته ملی المپیک در نظر گرفته، انجام شود تا هم جامعه ورزشی از حضور فردی قابل برخوردار شود و هم در مجامع بین‌المللی بحثتعلیق پیش نیاید.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد ادامه داد: البته تا امروز گزارشی مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب روسای فدراسیون‌ها اعمال نظر دارد، به دست کمیسیون ورزش نرسیده است اما اگر چنین مباحثی مطرح باشد حتما ورود می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در دولت گذشته چنین موضوعی مطرح بود و باعثشد چند فدراسیون تا مرز تعلیق پیش روند اما در دولت و وزیر جدید چنین روحیه و رویکردی وجود ندارد.

گروسی با بیان اینکه باید اجازه داده شود تا افراد دارای صلاحیت اداره فدارسیون‌ها را بر عهده گیرند، گفت: ‌ هر زمان که کاری در اختیار بخش خصوصی و مردم قرار گرفت بهترین نتیجه حاصل شد. بنابر این بهتر است اجازه دهیم ورزش با نظر مردم اداره شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر روسای فدراسیون‌ها با نظر وزارت ورزش و جوانان انتخاب شوند، تعلیق می‌شوند. بهتر است بر اساس قانون عمل کنیم و اجازه دهیم بهترین فرد با نظر متخصصان امر سکاندار فدراسیون‌ها شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز