خبرگزاری کار ایران

تنور داغ اتفاقات در اردوگاه سرخ‌ها؛

بازگشت دوباره نژادفلاح به باشگاه پرسپولیس / جدایی قطعی بهروز منتقمی!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۵۴

با این حال باید منتظر روزهای نیمه آفتابی در درفشی‌فر هم باشیم تا در سرمای زمستان تنور اتفاقات در این باشگاه همچنان گرم باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس بار دیگر به این باشگاه برخواهد گشت تا امور را در غیاب مدیرعامل در دست بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح که اوایل تیرماه سال ۱۳۹۲ از هیئت مدیره پرسپولیس کنار گذاشته شد تا به جای وی محمود خوردبین و محمد جعفر کامبوزیا به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شوند، بار دیگر به این باشگاه برگشت. این نماینده مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان تهران قرار است به عنوان سرپرست کار خود را در این باشگاه آغاز کند.

البته هنوز این خبر حتی از سوی خود وی نه تایید شده و نه تکذیب ولی آنچه مشخص است اینکه نژادفلاح از مدیر کلی تهران رفتنی است. این خبر را وزیر ورزش در نشست‌خبری دیروز خود با اصحاب رسانه ضمن بیان انتقاد از عملکرد اداره کل تهران اعلام کرد.

حال مشخص نیست مدیری که عملکردش در اداره کل تهران مطلوب نبوده، چطور سکاندار باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس خواهد شد چراکه عملکرد این مدیران در گذشته باشگاه قابل رصد است و آزموده را آزمودن خطاست…

جدایی قطعی منتقمی

از روزی که علی اکبر طاهری کارش را در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر اجرایی آغاز کرد تا امور بر زمین مانده حمید رضا سیاسی را انجام دهد، بهروز منتقمی قائم مقام و سرپرست قبلی این باشگاه تصمیم به کناره‌گیری از این باشگاه گرفت. وی حتی به وزارتخانه هم برای جدایی از اردوگاه سرخ ها نامه زد تا با اذن وزیر دیگر قید حضور در این باشگاه پر حاشیه را بزند.

حال یک ماهی گذشته و منتقمی ارتباط خود را با باشگاه قطع کرده و دیگر به این باشگاه نمی‌رود تا این مدیر قدیمی هم از این مجموعه کنار برود.

منتقی ضمن تایید این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: از روزی که طاهری امور باشگاه را در دست گرفته به این باشگاه نرفتم، چراکه وی کارهای مربوطه را انجام می‌دهد.

وی در مورد خبر سرپرستی نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: خبری از این موضوع ندارم. حتی دیروز در وزارت ورزش وی را ملاقات کردم که در این مورد چیزی به من نگفت.

منتقمی درباره اتفاقات اخیر در این باشگاه متذکر شد: بالاخره باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیاز به امکانات و منابع مالی دارد چراکه با ادامه این روند اخیر شرایط سختی بر باشگاه حاکم شده که کار را برای ادامه دشوار کرده است. امیدوارم هر کسی به باشگاه می‌آید بتواند کمک کند تا باشگاه از این وضعیت خارج شود.

امروز روز پر خبری برای باشگاه سرخ‌ها بود چراکه در درون تیم تحت هدایت حمید درخشان هم اتفاقات زیادی افتاد که مهمترین آن کنار گذاشته شدن افشین اسماعیل زاده، محمد عباس‌زاده و مهدی دغاغله بود که با نظر حمید درخشان دیگر در این تیم جایگاهی نخواهند داشت.

به نظر می‌رسد دامنه تغییرات در باشگاه قرمز پایتخت به این موضاعت ختم نخواهد شد و در روزهای آتی باید شاهد اتفاقات تازه تری هم باشیم بخصوص اینکه قرار است ۲۷ بهمن‌ماه تکلیف واگذاری این باشگاه هم مشخص شود و پاکت‌های مخصوص خریداران باشگاه رونمایی شود تا مدیرانی جدید سکان هدایت این باشگاه قدیمی پایتخت را در دست بگیرند.

با این حال باید منتظر روزهای نیمه آفتابی در درفشی‌فر هم باشیم تا در سرمای زمستان تنور اتفاقات در این باشگاه همچنان گرم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز