خبرگزاری کار ایران

هدف ما حفظ قهرمانی دانشگاه است؛

نصرآزدانی: کار سختی در جام باشگاه‌های آسیا داریم / رقابت در وزن سوم المپیک سنگین بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۸۵

تورنمنت بین المللی امارات با قهرمانی نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به پایان رسید که علیرضا نصر آزادانی ملی‌پوش وزن ۷۴ - کیلوگرم کشورمان با انصراف مسعود حجی‌زواره در فینال، طلایی شد.

تکواندوکار وزن ۷۴ - کیلوگرم تیم ملی و دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه، این دوره بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و تمام هدف ما حفظ قهرمانی دوره گذشته است اما شهرداری‌ورامین نیز تیمش را تقویت کرده و قطعا کار دشواری را خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی امارات با قهرمانی نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به پایان رسید که علیرضا نصر آزادانی ملی‌پوش وزن ۷۴ - کیلوگرم کشورمان با انصراف مسعود حجی‌زواره در فینال، طلایی شد.

وی درباره تورنمنت بین‌المللی امارات به سایت فدراسیون تکواندو گفت: رقابت‌های خوبی بود و خوشبختانه توانستم ۱۰ امتیاز لازم را برای افزایش رنکینگ المپیکی‌ام کسب کنم. متاسفانه در فینال مسعود حجی‌زواره به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست مبارزه کند.

قهرمان‌جهان و آسیا در رابطه با تغییر وزن المپیکی‌اش اظهار داشت: پیش از این در وزن سوم المپیک یعنی ۸۰ - مبارزه می‌کردم اما وزن خودم ۷۴ - کیلوگرم بود، به همین دلیل در فینال و مرحله‌های پایانی به دلیل اختلاف وزن ۱۰ - ۱۲ کیلویی با حریفانم نمی‌توانستم نتیجه دلخواه را کسب کنم و این وزن برای من سنگین بود، به همین دلیل با مشورت کادر فنی، رنکینگم را به وزن‌دوم المپیک انتقال دادم. هرچند در این وزن خیلی عقب‌تر از اسبقی و معتمد هستم اما سعی می‌کنم این اختلاف را جبران کنم.

وی که در جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا به عنوان بازیکن تیم دانشگاه‌آزاد بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود در آستانه آغاز این رقابت‌ها تصریح کرد: دو تیم دانشگاه‌آزاد و شهرداری‌ورامین مانند دوره‌های گذشته از تیم‌های اصلی و قدرتمند هستند که پیش بینی می‌کنم هر دو به فینال می‌رسند. تیم دانشگاه، این دوره در هر ۵ وزن بازیکنان با تجربه و قدرتمندی دارد و تمام هدف ما حفظ قهرمانی دوره گذشته است اما با توجه به اینکه شهرداری‌ورامین تیمش را نسبت به دوره قبل تقویت کرده قطعا کار دشواری را خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز