خبرگزاری کار ایران

۱۰ امتیاز سهمیه‌المپیک اهمیت داشت؛

اسبقی: نمی‌گذاریم تیمی غیر از شهرداری قهرمان جام باشگاه‌ها شود / هدفم تکرار طلای‌جهان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۸۷

قطعا در انتخابی‌ها هر کسی که بهتر باشد به ترکیب‌اصلی راه پیدا می‌کند. من هم هدفم حضور در رقابت‌های جهانی و تکرار مدال‌طلای دور‌ قبلم است و امیدوارم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

قهرمان جهان و آسیا، در آستانه آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا گفت: تیم شهرداری‌ورامین قطعا قهرمان پنجمین دوره جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهنام اسبقی که در تورنمنت بین‌المللی امارات موفق به کسب مدال‌طلا شد درباره این مسابقات به سایت فدراسیون گفت: بازی‌های خوبی بود. ۱۰ امتیاز سهمیه‌المپیک برای ما اهمیت داشت که خدا را شکر با کسب مدال‌طلا، آن را بدست آوردم. در این مسابقات تک‌چهره خوبی حضور داشتند که در وزن‌ ۶۸ - کیلوگرم تکواندوکاران بلژیک و سنگال و کره‌جنوبی، مبارزات بسیار خوبی را انجام دادند.

وی که در پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم شهرداری‌ورامین حاضر می‌شود در آستانه آغاز این مسابقات اظهار داشت: شهرداری‌ورامین نسبت به دوره گذشته تقویت شده و در هر ۵ وزن بازیکنان بسیار خوبی دارد. این رقابت‌ها هم ۱۰ امتیاز برای المپیک دارد و ارزش زیادی برای بازیکنان ملی‌پوش شهرداری خواهد داشت. قطعا در این دوره، قهرمانی برای شهرداری‌ورامین است و اجازه نمی‌دهیم تیمی دیگر بر سکوی قهرمانی بایستد.

اسبقی حضورش در مسابقات‌جهانی را مهمترین هدفش در پایان سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: در این یک ماه و نیم باقی‌مانده از سال، مسابقات ما بسیار فشرده است. ما پس از پایان جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر؛ مسابقات انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت تا نفرات‌اعزامی به مسابقات‌جهانی مشخص شوند. قطعا در انتخابی‌ها هر کسی که بهتر باشد به ترکیب‌اصلی راه پیدا می‌کند. من هم هدفم حضور در رقابت‌های جهانی و تکرار مدال‌طلای دور‌ قبلم است و امیدوارم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز