خبرگزاری کار ایران

به زودی تکلیفم روشن می شود؛

صافی: چندان تمایل ندارم در تیم ملی کره مربیگری کنم / اهل بازارگرمی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۵۰

من در این سال ها کارهای ریشه ای در کاراته کره انجام دادم و موفقیت های خوبی برای این کشور به دست آوردم. بنابراین، فکر می کنم کارم در کاراته این کشور به پایان رسیده است.

سرمربی تیم ملی کاراته کره‌جنوبی گفت: ادامه و یا قطع همکاری‌ام با تیم ملی کره‌جنوبی، تا چند روز دیگر مشخص می‌شود.

احمد صافی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادامه مربیگری خود در تیم ملی کاراته کره جنوبی، خاطر نشان کرد: فدراسیون کاراته کره، حدود ۶ ماه است رئیس ندارد. از این رو، قرار است تا چند روز دیگر رئیس جدید فدراسیون کاراته این کشور انتخاب شود.

وی افزود: تا آن جا که مطلع شده ام در برنامه جدید فدراسیون کاراته کره در سال ۲۰۱۵، بودجه ای برای عقد قرارداد با مربی خارجی منظور نشده است و به همین جهت، احتمال دارد دیگر در کنار این تیم نباشم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد با بیان این که خودم هم تمایل چندانی برای ادامه کار در تیم ملی کاراته کره جنوبی ندارم، ادامه داد: من در این سال ها کارهای ریشه ای در کاراته کره انجام دادم و موفقیت های خوبی برای این کشور به دست آوردم. بنابراین، فکر می کنم کارم در کاراته این کشور به پایان رسیده است.

صافی در پایان، به دریافت چند پیشنهاد خارجی اشار کرد و اظهار داشت: بنده اهل بازارگرمی نیستم، اما چند پیشنهاد از کشورهای دیگر دارم که البته بیشتر آنها مربوط به کشورهای آسیایی هستند. پس از مشخص شدن تکلیفم با فدراسیون کاراته کره جنوبی، در مورد پیشنهادهای جدیدم تصمیم گیری خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز