خبرگزاری کار ایران

با رایزنی قهرمان المپیکی ایران؛

کیم بوخسنوف روس مربی احسان حدادی باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۹۷

قبول دارم که سن کیم بالاست و کار کردن با او سخت است، اما با توجه به فرصتی که داشتیم او بهترین انتخاب بود چرا که من هفت سال با او کار کرده‌ام و امیدوارم که از این بابت مشکلی ایجاد نشود.

احسان حدادی قهرمان المپیکی پرتاب دیسک کشورمان کیم بوخسنوف را به عنوان مربی خود انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی درباره انتخاب مربی خود اظهار کرد: کیم بوخسنوف، مربی گذشته من برای ادامه همکاری هفته‌ آینده به ایران می‌آید و من امروز صبح تمامی صحبت‌های خود را با او انجام دادم و امیدوارم که هر چه زودتر او به ایران بیاید تا تمریناتم را شروع کنم و به آمادگی مورد نظر برسم.

حدادی درباره این مربی گفت: من قبول دارم که سن کیم بالاست و کار کردن با او سخت است، اما با توجه به فرصتی که داشتیم او بهتر بود چرا که من هفت سال با او کار کرده‌ام و امیدوارم که از این بابت مشکلی ایجاد نشود.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن درباره مبلغ قرارداد مربی خود، خاطر نشان کرد: من چیزی در این باره نمی‌دانم. مبلغ قرارداد او را فدراسیون و کمیته ملی المپیک پرداخت می‌کنند.

او در ادامه درباره انتظاراتش از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: با توجه به این که در المپیک ۲۰۱۲ لندن موفق شدم مدال نقره را به دست بیاورم انتظارات از من بالا رفته و همه توقع دارند که در المپیک ریو مدال طلا را به دست بیاورم، اما این کار دشواری است و امیدوارم که همه چیز از سوی مسئولان مهیا شود تا بتوانم بهترین عملکرد را در المپیک ریو داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز