خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد؛

اعمال نظر دولت بر انتخابات روسای فدراسیون‌ها سم است / دموکراسی در فدراسیون ها اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۶۹

دولت‌ها نه فردی همراه، بلکه شخصیتی را برای روسای فدراسیون‌ها انتخاب می‌کنند که کارهای دیکته شده آنها را بدون چون و چرا قبول کنند نه فردی که همراه دولت باشد و این کار سمی است برای ورزش قهرمانی.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه باید روسای فدراسیون‌ها با نظر مجامع ورزشی و رای اعضا انتخاب شوند، گفت: اعمال نظر دولت بر انتخابات روسای فدراسیون‌ها سم است.

به گزارش ایلنا، سید شریف حسینی با بیان اینکه در دولت‌های گذشته نیز شاهد اعمال نظر آنها در انتخاب روسای فدراسیون‌ها بودیم، اظهار داشت: دولت‌ها نه فردی همراه، بلکه شخصیتی را برای روسای فدراسیون‌ها انتخاب می‌کنند که کارهای دیکته شده آنها را بدون چون و چرا قبول کنند نه فردی که همراه دولت باشد و این کار سمی است برای ورزش قهرمانی.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته نیز شاهد این رفتارها بودیم و این کار مختص به دولت یازدهم نیست. دولت‌ها علاقه دارند افرادی در فدراسیون‌ها حاضر شوند که با دولت‌ها هماهنگ باشند. اما اعتقاد دارم باید دموکراسی به معنای واقعی در فدراسیون‌ها پیاده شود.

وی در گفتگو با خانه ملت توضیح داد: انتخابات روسای فدراسیون‌ها باید مانند انتخابات، خبرنگان، ریاست‌جمهوری، مجلس و شورای شهر در فضایی سالم و آزاد انجام شود تا افراد لایق و توانمند سکاندار ورزش قهرمانی باشند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس نهم شورای اسلامی اعتقاد دارد افرادی باید رئیس فدراسیون‌ها شوند که از تخصص لازم برخوردار باشند و بتوانند از عهده برنامه‌ای که ارائه می‌کنند، بر آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز