خبرگزاری کار ایران

بازیکنان از داوران خیلی چیزها آموختند؛

وکیلی: حضور نوجوان در لیگ برتر باعثکسب تجربه آنان شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۲۱

عملکرد بازیکنان در مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای بود که در شهرستان‌ها حتی هواداران تیم‌های میزبان بعد از مسابقه نوجوانان را تشویق می‌کردند، زیرا شاهد تلاش آنها تا آخرین ثانیه‌های مسابقه بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با حمایت دوباره از حضور ملی پوشان این رده سنی در رقابت های لیگ برتر والیبال، چندین ره آورد برای آنان در این رقابت ها برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال روز جمعه ۲۴ بهمن ماه به پایان رسید و ملی پوشان نوجوان ایران که با نام ارتعاشات صنعتی ایران در این رقابت ها شرکت کرده بودند، در دور مقدماتی یک پیروزی و سه امتیاز به دست آوردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با تاکید بر اینکه آماده سازی بازیکنان برای مسابقات مهمی همچون قهرمانی جهان نباید صرفا با تمرین باشد، گفت: باید بازیکنان شرایط سخت و حساس مسابقه و فشار بازی ها را لمس کنند تا به تجربه لازم دست یابند.

محمد وکیلی تصریح کرد: حضور ملی پوشان نوجوان در کنار بازیکنان لیگ برتری که برخی از آنان از ملی پوشان بزرگسالان نیز بودند، باعثکسب تجربه آنان شد و از بازیکنان خیلی چیزها یاد گرفتند. از اشتباهات خودشان نیز درس گرفتند تا در دیگر رقابت ها تکرار نکنند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از ست ها مسابقات لیگ برتر والیبال بازیکنان تیم ملی نوجوانان می توانستند پیروز میدان باشند، گفت: در دور رفت حتی برابر تیم هایی مانند تعاون، میزان و پیکان جلو بودیم اما در امتیازات حساس عقب می افتادیم که به دلیل نداشتن تجربه کافی بود. اما در دور برگشت تجربه بازیکنان بهتر شد و حتی از حریف در امتیازات حساس نیز جلو می افتادند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: بازیکنان ما در چند هفته نخست لیگ برتر با اعتماد به نفس کافی بازی نمی کردند، اما در ادامه این مشکل برطرف شد و این موضوع نشان دهنده کمک لیگ به آمادگی آنان برای مسابقات جدی است.

وی تاکید کرد: در دیدارهای پایانی بازیکنان از رقابت با بزرگسالان لذت می بردند و شرایط واقعا خوبی در مسابقه داشتند، هر چند که مغلوب می شدند و دلیل آن هم این است که از نظر فنی در سطح تیم های لیگ برتر نبودند. ترس آنان از تیم های بزرگ ریخته شد، اما توانشان به تیم های لیگ برتری نمی رسید.

وکیلی در ادامه گفت: جا دارد برای توجه به تیم ملی والیبال نوجوانان از فدراسیون والیبال و همه رسانه ها که کادر فنی و بازیکنان این تیم را یاری کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: عملکرد بازیکنان در مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای بود که در شهرستان‌ها حتی هواداران تیم‌های میزبان بعد از مسابقه نوجوانان را تشویق می‌کردند، زیرا شاهد تلاش آنها تا آخرین ثانیه‌های مسابقه بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان یادآور شد: بازیکنان در لیگ برتر والیبال از داوران نیز خیلی چیزها آموختند و با شرایط قضاوت در مسابقات والیبال بیشتر آشنا شدند.

وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان از حضور در لیگ‌برتر چیزی را از دست نداده است. نتیجه برای کادر از اول هم اهمیت نداشت، اگر سال دیگر هم من این مسئولیت را بر عهده داشته باشم و شرایط نیز مهیا شود، حتما با تیم نوجوانان در لیگ برترسال آینده شرکت خواهیم کرد.

وکیلی افزود: این کار حتی بازخوردهای مثبتی در ملی پوشان کشورمان داشت به گونه ای که سعید معروف کاپیتان تیم ملی و بهترین پاسور جهان گفت «نوجوانان با حضور در لیگ برتر والیبال ۳ سال جلو افتادند». مهدی مهدوی نیز از بازی‌کردن با نوجوانان در لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز