خبرگزاری کار ایران

علی مرادی در گفت‌وگو با ایلنا:

خبری از برگزاری مجمع فدراسیون وزنه‌برداری ندارم / قانون در هر کاری اولویت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۴۴

اواخر دی‌ماه گذشته و طی حکمی از سوی حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۴ تهران به عنوان رئیس هیات وزنه‌برداری استان‌تهران منصوب شد.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همچنان منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون‌وزنه‌برداری هستم.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره زمان برگزاری مجمع‌انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: بنده هیچ خبری از این موضوع ندارم و منتظرم وزارت‌ورزش زمان دقیق برگزاری مجمع را به ما اعلام کند.

دبیرکل سابق کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در ادامه در مورد اینکه شهردار منطقه ۱۴ اخیرا به عنوان رئیس هیات وزنه‌برداری استان تهران منصوب شده، با حالت تعجب اظهار داشت: بنده تازه دارم این را از شما می‌شنوم! درباره این انتصاب نظری ندارم. البته معتقدم هر کاری که انجام می‌شود، باید براساس قانون باشد، چراکه قانون بر هر کار دیگری اولویت و همچنین اهمیت دارد.

گفتنی است، اواخر دی‌ماه گذشته و طی حکمی از سوی حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۴ تهران به عنوان رئیس هیات وزنه‌برداری استان‌تهران منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز