خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه مهدوی؛

سجادی: شاهد برگزاری آزادترین شکل انتخابات فدراسیون‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۶۴

مجامع امروز شخصیت پیدا کرده اند و همه اعضای یک رشته حق دارند از رئیس و سایر مسئولان فدراسیون سئوال و نقد کنند و در ضمن کمک هم بکنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بی طرفی در انتخابات فدراسیون ها، سیاست جدی دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در مراسم معارفه سید ابوالحسن مهدوی رئیس جدید فدراسیون هندبال گفت: بی طرفی در انتخابات، سیاست جدی گودرزی وزیر ورزش و جوانان است و امروز با تلاش مدیران وزارت در دولت تدبیر و امید افراد اصلح و منتخب خانواده رشته های ورزشی به ریاست فدراسیون ها می رسند.

سجادی افزود: روزگاری سرپرست تعیین شده به ریاست هم می رسید و همین موضوع روند انتخابات فدراسیون ها را فرمایشی می کرد اما امروز ریاست فدراسیون در یک فضای آزاد و رقابتی و با رای واقعی مجمع انتخاب می شود نه نظر فرمایشی مدیران ورزش.

وی با یادآوری سیاست وزارت ورزش و جوانان در قبال فدراسیون ها گفت: مثلا برای همین فدراسیون هندبال به محض اینکه نصیری نامزد شرکت در انتخابات شد به جای ایشان سرپرست تعیین کردیم تا حق همه نامزدها حفظ شود.

سجادی افزود: مجامع امروز شخصیت پیدا کرده اند و همه اعضای یک رشته حق دارند از رئیس و سایر مسئولان فدراسیون سئوال و نقد کنند و در ضمن کمک هم بکنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد ما سیاست بی طرفی و رعایت عدالت را دنبال می کنیم و نتیجه آن استقبال و اعتماد به انتخابات در بین نامزدهاست و امروز برای هر فدراسیون بین ۱۶ تا ۲۳ نفر ثبت نام می کنند که این فضا حاکی از اعتماد خانوداه ورزش به مدیران خود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز