خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی مطرح کرد؛

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پول فروش سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۰۳

پیش‌بینی ما این است این بودجه برای سال آینده دو برابر شود تا ۱۵ روز آینده قانون بودجه بیرون می‌آید در حال حاضر هم درباره این بودجه در کمیسیون تلفیق بحث‌هایی مطرح است.

معاون مالی وزیر ورزش با اشاره به مکاتبه‌اش با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ما از جهانگیری خواستیم تا منابع حاصل از فروش دو باشگاه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی به مصرف برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش درباره بودجه ۹۴ ورزش گفت: پیش‌بینی ما این است این بودجه برای سال آینده دو برابر شود تا ۱۵ روز آینده قانون بودجه بیرون می‌آید در حال حاضر هم درباره این بودجه در کمیسیون تلفیق بحث‌هایی مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که طبق صحبت‌های خادم اعلام شده پول واگذاری استقلال و پرسپولیس به خزانه دولت می‌رود آیا راهکاری دارید که این پول به وزارت ورزش واریز شود اظهار داشت: من صحبت‌های خادم را نشنیدم اما مصاحبه پوری حسینی را شنیدم که گفت این پول به خزانه دولت می‌رود. شاید دوستان اشراف ندارند اما در بودجه سال ۹۳ بر اساس بند الف تبصره ۳ شرکت‌هایی که جزو گروه ۲ هستند مانند استقلال و پرسپولیس اگر به فروش بروند منابع آنها به جدول شماره ۵ می‌رود که این عدد هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است و در ۴ موضوع می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام روستایی یکی از آنهاست.

هاشمی افزود: ما با آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مکاتبه‌ای داشتیم. وی به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد اگر منابعی از فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاصل شد منابع را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به مصرف برسانیم.

معاون مالی وزیر ورزش با اشاره به اینکه اگر امسال این دو باشگاه به فروش نرسند امیدوار است در بودجه سال آینده منابع آن دیده شود تاکید کرد: از نمایندگان مجلس استدعا دارم این موضوع را در بودجه سال ۹۴ ببینند چون پیش‌بینی شده بود این دو باشگاه در سال ۹۳ به فروش می‌رسند در لایحه سال ۹۴ دیده نشده‌اند. منابع این دو باشگاه هر عددی باشد تقریبا می‌تواند هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام روستایی و شهرهای کوچک ما را تکمیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز