خبرگزاری کار ایران

در مجمع فدراسیون تیروکمان؛

شعبانی‌بهار: هزینه‌های آقایان و بانوان در تیروکمان باید برابر باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۷

این فدراسیون باید هزینه‌های ۵۰-۵۰ نسبت به ورزش آقایان و بانوان در این رشته داشته باشد تا ما شاهد حضور موفق بانوان کماندار در عرصه‌های بین‌المللی نیز باشیم.

مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور تمامی اعضاء و به ریاست غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در تالار ورزش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون توسط رئیس فدراسیون شامل فعالیت‌های سالیانه، گزارش وضعیت موجود و ارائه چشم‌انداز ارائه و مورد بحثو بررسی قرار گرفت، در ادامه نیز گزارش مالی تا پایان سال ۹۲ توسط خزانه‌دار به اعضای مجمع ارائه شد. در این مجمع چندین برنامه این فدراسیون از جمله کلیات تقویم سال ۹۴ توسط اعضای مجمع تصویب شد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون تیراندازی با کمان در طی مدت حضور شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: فدراسیون تیراندازی با کمان جزو فدراسیون‌هایی است که گزارش‌های خیلی‌خوبی از این فدراسیون به وزارت‌ورزش ارسال شده و وزیر ورزش رویکرد مثبتی به این فدراسیون دارد. بویژه اینکه با عملکرد موفقی که در بازی‌های آسیایی اینچئون داشت این مسئله باعثخوشحالی و افتخار وزارت ورزش و جوانان است. امیدوارم مسیر موفقیت این فدراسیون در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون به بخش بانوان اظهار کرد: این فدراسیون تنها فدراسیونی است که بانوان تیرانداز می‌توانند در مجامع بین‌المللی نیز حضور داشته باشند. در نتیجه این فدراسیون باید هزینه‌های ۵۰-۵۰ نسبت به ورزش آقایان و بانوان در این رشته داشته باشد تا ما شاهد حضور موفق بانوان کماندار در عرصه‌های بین‌المللی نیز باشیم.

شعبانی بهار همچنین به بخش آموزش و نگاه ویژه فدراسیون‌ها به بخش آموزش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی فدراسیون‌ها در بخش آموزش مربیان، داوران و حتی پرسنل اداری عملکرد موفقی داشتند و این حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز