خبرگزاری کار ایران

تشکیل هیات عالی واگذاری؛

زمانی: آگهی مزایده سرخابی‌ها هفته‌آینده منتشر می‌شود / پیشنهادی برای خرید ۲ باشگاه نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۳۸

از آنجایی که پاکت پیشنهادی برای خرید دو باشگاه تا زمان برگزاری مزایده دریافت نشد، به ناچار این مزایده لغو و قرار شد به زمان دیگری موکول شود.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: چنانچه هیأت عالی واگذاری سرخآبی ها تأیید کند احتمالا آگهی مزایده دو باشگاه هفته آینده به چاپ خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی ضمن بیان این مطلب در خصوص لغو مزایده فروش سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: هیأت عالی واگذاری به زودی جلسه ای برگزار خواهد کرد تا درباره زمان جدید مزایده فروش سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم گیری کند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال ادامه داد: از آنجایی که پاکت پیشنهادی برای خرید دو باشگاه تا زمان برگزاری مزایده دریافت نشد، به ناچار این مزایده لغو و قرار شد به زمان دیگری موکول شود.

زمانی اضافه کرد: چنانچه هیأت عالی واگذاری سرخآبی ها تأیید کند احتمالا آگهی مزایده دو باشگاه هفته آینده به چاپ خواهد رسید.

به گزارش خانه ملت، پیش از این قرار بود دیروز(دوشنبه، ۲۷ بهمن ماه) پاکت های پیشنهادی خریداران سرخآبی ها باز شده و مراسم از طریق برنامه زنده به سمع و نظر مردم برسد که به علت عدم وجود پیشنهاد این برنامه لغو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز