خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استخر ورزشگاه‌آزادی؛

مرحله‌سوم لیگ شنا ۴ و ۵ اسفند برگزار می‌شود / موج‌های آبی بدنبال تثبیت صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۳۸

مرحله سوم از دوازدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه های کشور(جام خلیج فارس) که قرار بود در انتهای هفته جاری برگزار شود بنابر تصمیم کمیته فنی شنا به چهارم و پنجم اسفند موکول شد.

سومین مرحله از رقابت های چهارمرحله ای لیگ شنا، روزهای دوشنبه و سه شنبه(چهارم و پنجم اسفند ۱۳۹۳) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله سوم از دوازدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه های کشور(جام خلیج فارس) که قرار بود در انتهای هفته جاری برگزار شود بنابر تصمیم کمیته فنی شنا به چهارم و پنجم اسفند موکول شد.

طبق برنامه این مسابقات روزهای دوشنبه و سه شنبه(چهارم و پنجم اسفند) و در دو نوبت صبح و عصر در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است مرحله دوم این رقابت ها با صدرنشینی تیم سر زمین موج های آبی مشهد به پایان رسید. سرزمین موج های آبی با ۲۰۶۱ امتیاز، نفت تهران با ۱۸۰۳ و تیم مقاومت با ۱۷۰۴ امتیاز به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم مرحله دوم مسابقات دست یافتند.

تیم های بانک حکمت ایرانیان، پایگاه قهرمانی آزادی، سرزمین موج های آبی مشهد، شهید شهبازی زنجان، شهید شوشتری آموزشگاه های نیشابور، شین کردستان، مقاومت، موج تهران، ناجیان راستین البرز، نفت تهران، نفت امیدیه و نیل آموزش و پرورش، ۱۲ تیم حاضر در رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور سال ۱۳۹۳ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز