خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر تکواندوی مردان؛

صعود تکواندوکاران استیل البرز به صدر جدول / شهرداری ورامین در جایگاه دوم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۵۲

هفته سوم و چهارم از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، امروز با برگزاری ۶ دیدار و با حضور ۱۴۰ تکواندوکار از ۷ تیم، پیگیری شد.

هفته سوم و چهارم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی جوانان بزرگسالان مردان، با صعود استیل البرز به رده نخست جدول رده بندی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته سوم و چهارم از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، امروز(جمعه) با برگزاری ۶ دیدار و با حضور ۱۴۰ تکواندوکار از ۷ تیم، پیگیری شد.

شهرداری ورامین، صنایع استیل البرز، دانشگاه آزاد، بانک شهر، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، پاس قوامین و شهرداری شهر اندیشه ۷ تیم حاضر در این رقابتها هستند.

در پایان هفته چهارم این رقابتها، صنایع استیل البرز با ۷ برد، یک تساوی و ۲ باخت از ۱۰ بازی و کسب ۲۲ امتیاز و تفاضل ۲۲ با یک پله صعود صدرنشین شد، تیم شهرداری ورامین با یک بازی کمتر نسبت به استیل البرز و تفاضل ۱۲ در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد با ۱۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

تیم های پاس قوامین، بانک شهر، شهرداری شهر اندیشه و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب چهارم تا هفتم هستند.

نتایج هفته سوم و چهارم این رقابتها به شرح ذیل است:

هفته سوم
شهرداری ورامین ۳ - صنایع استیل البرز ۵
دانشگاه آزاد ۵ - پاس قوامین ۳
مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۳ - شهرداری شهر اندیشه ۵
بانک شهر(استراحت)

هفته چهارم
شهرداری شهر اندیشه صفر - صنایع استیل البرز ۸
دانشگاه آزاد ۴ - بانک شهر ۴
شهرداری ورامین ۵ - پاس قوامین ۳
مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه(استراحت)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز