خبرگزاری کار ایران

با پایان رقابت‌ها در طبس؛

قهرمانی پالیوند در رقابت با قویترین مردان ایران / باجلان سوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۲۹

این مسابقات با معرفی برترین‌های پایان یافت که ۴ نفر برتر به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا اعزام خواهند شد.

رقابت نفس‌گیر قویترین مردان ایران در وزن ۱۰۵ + کیلوگرم با برتری ورزشکار قزوینی پایان یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های قویترین مردان ایران که از روز چهارشنبه هفته‌گذشته آغاز شده بود با برتری ورزشکارانی از استان‌های قزوین، البرز و تهران پایان یافت و رسما پرونده نهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران بسته شد.

بیش از ۶۰ نفر از ورزشکاران و قهرمانان‌ ایران‌زمین ۳ روز در مهیج‌ترین مسابقات‌ورزشی در شهر طبس‌گلشن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله دوم ۲۰ نفر و در مرحله‌سوم ۸ نفر از برترین‌های مسابقات به روز پایانی و رقابت نهایی راه یافتند.

حضور قهرمانان نامی ایران‌زمین در شهر طبس و حضور پرشور جوانان و مردم خونگرم طبسی، خاطرات خوشی را برای قویترین مردان ایران زمین رقم زد. در حاشیه این مسابقات حضور نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام کشور، خودنگاه مسئول کمیته قویترین مردان ایران و قهرمانانی همچون ملکی، باجلان، علی‌یار و… رونق خاصی به این دوره از مسابقات داده بود.

این مسابقات شب‌گذشته با معرفی برترین‌های پایان یافت که ۴ نفر برتر به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا اعزام خواهند شد. با توجه به اهمیت مسابقات مرحله‌نهایی، فرامرز خود نگاه و مجتبی ملکی بر رقابت‌های پایانی نظارت داشتند.

نفر اول: علی پالیوند از استان قزوین

نفر دوم: حسین فرج‌نژاد از استان البرز

نفر سوم: مهرداد باجلان از استان البرز

نفر چهارم: نعمت جلالی از استان تهران

نفر پنجم: فرامرز رحمانی از استان قزوین

نفر ششم: رضا قیطاسی از استان همدان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز