خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد باعثجهش ووشوی ایران شده؛

اوجاقی: قهرمان تا روز آخر لیگ معلوم نبود / برای قهرمانی برنامه‌ریزی خاصی کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۱۲

روزهای ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه مسابقات کشوری را در پیش داریم که نفرات برتر به همراه مدال ووشوکارانی که در سال ۲۰۱۴ و در جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال شده‌اند، وارد اردو خواهند شد.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: کیفیت رقابت‌های لیگ به اندازه‌ای بالا بود که تا روز آخر هم مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیگ‌برتر ووشو روز پنجشنبه با قهرمانی تیم پارس‌جنوبی به پایان رسید تا پس از ۳ سال مجددا یک تیم نفتی جام قهرمانی لیگ ووشو را بالای سر ببرد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد قهرمانی پارس‌جنوبی در لیگ برتر ووشو اظهار داشت: رقابت‌ها از حساسیت و کیفیت فراوانی برخوردار بود و به همین جهت، تا آخرین روز هم مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود. البته ما برای قهرمانی برنامه‌ریزی خاصی کرده بودیم و از روز اول با هدف ایستادن بر روی سکوی نخست، وارد رقابت‌ها شدیم.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی باعثمی‌شود سطح ووشوی ایران بالا برود که امیدوارم در سال‌های آینده نیز تیم‌های خوب و مدعی دیگری وارد عرصه لیگ ووشو شوند.

مدیر فنی تیم‌های ملی ووشو در ادامه، درباره برنامه‌های آینده تیم ملی خاطرنشان کرد: روزهای ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه جاری مسابقات قهرمانی کشور را در پیش داریم که نفرات برتر این رقابت‌ها به همراه مدال ووشوکارانی که در سال ۲۰۱۴ و در بازی های جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال شده اند، وارد اردو خواهند شد.

اوجاقی در پایان درباره انتخابات فدراسیون ووشو که هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: مهدی علی‌نژاد در این ۸ سالی که ریاست فدراسیون را برعهده داشته، کارهایی انجام داده که هم از نظر فنی و هم از جهت بین المللی، باعثارتقاء و جهش ووشوی ایران در جهان شده، به نظرم، او بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز