خبرگزاری کار ایران

از روحیه و انگیزه بالایی برخورداریم؛

صاحبیان: دنبال دومین برد در لیگ حرفه‌ای هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۳۰۶

با توجه به برد ارزشمندی که هفته قبل مقابل صنایع پتروشیمی‌ماهشهر به دست آوردیم بچه‌ها از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند تا بتوانند نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن‌مشهد پیش از دیدار با تیم پالایش نفت‌آبادان گفت: به دنبال دومین برد خود در هفته‌سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی صاحبیان با بیان این مطلب اظهار کرد: در چارچوب هفته‌سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه ۴ اسفندماه، در خانه بسکتبال‌مشهد پذیرای تیم پالایش نفت‌آبادان خواهیم بود که در این دیدار با ارائه یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی با اشاره به هماهنگی خوب پوویلاس کوکنایس و ایماد چهوش ۲ بازیکن خارجی تیم با سایر بازیکنان، افزود: با توجه به برد ارزشمندی که هفته قبل مقابل صنایع پتروشیمی‌ماهشهر به دست آوردیم بچه‌ها از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند تا بتوانند نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنند.

سرمربی تیم بسکتبال ثامن مشهد عنوان کرد: در لیگ‌ملی، دو بازی رفت و برگشت را مقابل این تیم با امتیازات نزدیک واگذار کردیم و در مشهد با حمایت تماشاگران، به دنبال برد قاطع مقابل این تیم خواهیم بود.

در هفته‌اول لیگ حرفه‌ای تیم ثامن‌مشهد مقابل مهمان خود مهرام تهران با نتیجه ۶۸ بر ۸۹ شکست خورد و در هفته‌دوم مقابل میزبان خود صنایع پتروشیمی‌ماهشهر با نتیجه ۶۷ بر ۵۸ به برتری دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز