خبرگزاری کار ایران

از سوی محمود گودرزی؛

اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۱۵

این شورا مسئولیت نظارت، هماهنگی و ساماندهی امور فرهنگی وزارت متبوع را براساس وظایف مندرج در نظام نامه جامع فرهنگی و سیاست های فرهنگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی عهده دار خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان درنامه ای به عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان اعضای شورای فرهنگی وزارتخانه را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمود گودرزی آمده است: با عنایت به نامه شماره ۷۰۰۲۵ مورخ ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۳ ریاست محترم دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با تشکیل شورای فرهنگی وزارتخانه ها و دستگاه ها، بدینوسیله تشیکل اعضای شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با ترکیب زیر ابلاغ می شود:

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش(رئیس شورا)

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای

معاون امور ورزش بانوان

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی

معاون ورزش همگانی

معاون ساماندهی امور جوانان

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان ها

مدیرکل حوزه وزارتی

مدیرکل دفتر امور فرهنگی(دبیر شورا)

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

مسئول مرکز مقاومت بسیج

مسئول امور شاهد و ایثارگران

یک نفر روحانی به پیشنهاد معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و تأیید وزیر ورزش و جوانان

سه رئیس فدراسیون به پیشنهاد معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و تأیید وزیر ورزش و جوانان

دو نفر از صاحب نظران فرهنگی حوزه ورزش به پیشنهاد معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و تأیید وزیر ورزش و جوانان

این شورا مسئولیت نظارت، هماهنگی و ساماندهی امور فرهنگی وزارت متبوع و زیر مجموعه های آن را براساس وظایف مندرج در نظام نامه جامع فرهنگی ورزش کشور و اولویت ها و سیاست های فرهنگی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی عهده دار خواهد بود. همچنین مجموعه فعالیت های فرهنگی مرتبط در ستادهای اقامه نماز، صیانت از عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و… در این شورا تجمیع خواهد شد.

امید است با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و توجه به مسائل فرهنگی و تأکیدات ریاست محترم جمهوری برای حفظ و حراست از هویت ایرانی اسلامی در حوزه های ورزش و جوانان، با بهره گیری از ظرفیت معاونت ها و ادارات کل ستادی و همکاری مسئولین وزارتخانه در ارتقاء و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی ایرانی موفق و پایدار باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز