خبرگزاری کار ایران

نگاه به ورزش علمی است؛

سجادی: پایگاه‌های ورزش قهرمانی استان‌ها تجهیز می‌شوند / تشویق مسئولان موفق استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۷۶

طرح ساماندهی و تجهیز مراکز ورزش قهرمانی ۳۱ استان کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم و در سال ۹۴ دوره های آموزشی مشابهی را برای تربیت نیروی‌انسانی شاغل در سایر مراکز برنامه‌ریزی و اجرا خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: مراکز ورزش قهرمانی استانهای کشور توسعه داده و تجهیز می شوند و کارشناسان و مسئولان که در راه اندازی و مدیریت مراکز ورزش قهرمانی بهتر عمل کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در مراسم گشایش نخستین دوره آموزشی تبیین فعالیت واحدهای عملیاتی مراکز ورزش قهرمانی استان ها افزود: رسالت اصلی دفتر استعدادیابی، ساماندهی و تجهیز مراکز در ۳۱ استان کشور، تدوین دستورالعمل‌ها و آیین نامه های اجرایی مربوطه و آموزش نیروی انسانی کارآمد است.

وی گفت: اهمیت به ورزش قهرمانی در بین مردم و مسئولین و مدیران ورزشی استان ها نشان دهنده یک نگاه علمی به ورزش است.

سجادی گفت: توسعه و تجهیز مراکز ورزش قهرمانی استان ها از اهداف وزارت ورزش است و اگر این مراکز به فدراسیون ها، هیات ها و باشگاه های ورزشی خدمات مناسبی ارائه دهند، آن ها کار خوب شما را تبلیغ خواهند کرد.

رامین احمدی طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح ساماندهی و تجهیز مراکز ورزش قهرمانی ۳۱ استان کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم و در سال ۹۴ دوره های آموزشی مشابهی را برای تربیت نیروی انسانی شاغل در سایر مراکز برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد.

اولین دوره آموزشی تبیین فعالیت واحدهای عملیاتی مراکز ورزش قهرمانی استان ها دوم و سوم اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این دوره آموزش های تئوری و عملی واحدهای عملیاتی مراکز ورزش قهرمانی شامل واحد استعدادیابی ورزشی، واحد سنجش قابلیت های جسمانی، واحد تمرینات برتر، واحد آموزش و پژوهش با برگزاری کارگاه سنجش قابلیت های جسمانی، برنامه ریزی و اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز