خبرگزاری کار ایران

نجف‌نژاد در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

بودجه کمیته ملی المپیک افزایش یابد / از ورزش حمایت نکنیم، پشیمان می شویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۹۰

سال آینده برای ورزش کشور حائز اهمیت است چرا که در این سال کسب سهمیه المپیک صورت می‌گیرد و حداقل ۲۵ فدراسیون در ۱۹ رشته ورزشی باید برای کسب سهمیه جهانی در سال ۹۵ در این مسابقات شرکت کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکر شفاهی خود خواهان افزایش بودجه کمیته ملی المپیک شد.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف نژاد در نشست علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه ۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با قدردانی از نمایندگان مجلس بابت حمایت از ورزش گفت: سال آینده برای ورزش کشور بسیار حائز اهمیت است چرا که در این سال کسب سهمیه المپیک صورت می‌گیرد و حداقل ۲۵ فدراسیون در ۱۹ رشته ورزشی باید برای کسب سهمیه جهانی در سال ۹۵ در این مسابقات شرکت کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به این حوزه حائز اهمیت بوده و بنده خواهشمندم نمایندگان در این زمینه مساعدت مناسبی داشته باشند.

وی ادامه داد: کمیته المپیک که مسئولیت پشتیبانی این فدراسیون‌ها را بر عهده دارد نیازمند حمایت های مالی است و رقمی که در بودجه برای کمیته المپیک در نظر گرفته شده کفاف هزینه ها را نمی دهد لذا این موضوع باعثپشیمانی در سال ۹۵ خواهد شد.

نجف نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌ سال هاست که واگذاری باشگاه های دولتی در بودجه مطرح می شود و ظاهرا تنها دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

وی در رابطه با دلایل فروش نرفتن این باشگاه ها گفت: نخستین دلیل پیش بینی رقم بالا برای فروش این دو باشگاه و مشکل دیگر نیز نبود نشاط در این حوزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز