خبرگزاری کار ایران

شعبانی بهار خبر داد؛

انتخابات فدراسیون ورزش همگانی ۱۹ اسفندماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۲۲

تاکنون انتخابات ۲۸ فدراسیون ورزشی از زمان حضور محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده و انتخابات فدراسیون های ووشو و ورزش های همگانی تا پایان امسال برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات فدراسیون ورزش همگانی ۱۹ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شعبانی بهار گفت: وزیر ورزش و جوانان تاکید جدی بر رعایت قانون و عدالت در انتخابات فدراسیون ها دارد و تلاش ما این است روند برگزاری انتخابات فدراسیون همگانی هم بدون حاشیه و در نهایت صحت و سلامت باشد.

به گفته وی این انتخابات ۱۹ اسفندماه برگزار می شود و هر ۱۲ نامزد ثبت نامی برای پست ریاست این فدراسیون تایید صلاحیت شده اند.

پیش از این محمد مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش همگانی بود که درحال حاضر حجت اله دارابی سرپرست این فدراسیون را برعهده دارد. انتخابات فدراسیون ووشو نیز قرار است ۱۳ اسفند ماه برگزار می شود.

تاکنون انتخابات ۲۸ فدراسیون ورزشی از زمان حضور محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است و به غیر از انتخابات فدراسیون های ووشو و ورزش های همگانی که تا پایان امسال برگزار می شود تنها انتخابات فدراسیون های پزشکی ورزشی، بسکتبال، ورزش های رزمی، تنیس روی میز، وزنه برداری، بیماران خاص و گلف باقی می ماند.

در سال ۹۲ انتخابات فدراسیون هایی همچون شنا، چوگان، سه گانه کوهنوردی، هاکی، نابینایان، پهلوانی و زورخانه ای، تکواندو، کشتی، کبدی، کونگ فو، پرورش اندام، قایقرانی، جانباران و موتورسواری برگزار شد و همچنین انتخابات فدراسیون هایی همچون هندبال، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، تیراندازی، تنیس، اسکی، اسکواش، انجمن های ورزشی، بدمینتون، بوکس، سوارکاری، شمشیربازی و قایقرانی نیز از ابتدای سال ۹۳ تا کنون برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز