خبرگزاری کار ایران

حمید شجاع:

مقابل صنعت مس کرمان با روحیه ظاهر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۲۳

خوشبختانه با برد ارزشمندی که هفته ی گذشته در اصفهان مقابل فولاد مبارکه سپاهان به دست آوردیم، با انگیزه و روحیه ی بالا مقابل تیم صنعت مس کرمان به میدان می‌رویم

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار پیش از بازی با صنعت مس کرمان گفت: بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، حمید شجاع با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه با برد ارزشمندی که هفته ی گذشته در اصفهان مقابل فولاد مبارکه سپاهان به دست آوردیم، با انگیزه و روحیه ی بالا مقابل تیم صنعت مس کرمان به میدان می‌رویم.

وی با بیان اینکه از لحاظ آمادگی بدنی و هماهنگی بین بازیکنان هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم، خاطرنشان کرد: حضور پرشور تماشاگران سبزواری در این دیدار باعثایجاد انگیزه در تیم ثامن الحجج(ع) برای به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و زیبا خواهد شد.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به اینکه تیم صنعت مس‌کرمان بازیکنان قدرتی و سرعتی در اختیار دارد، افزود: بازیکنان آماده و جنگنده ی این تیم کار را برای هر تیمی سخت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری ۳ بازی معوقه ی این تیم تا پایان امسال، گفت: روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند ماه در سبزوار مقابل نیروی زمینی تهران و صبای قم به میدان خواهیم رفت و در سومین دیدار، روز ۱۷ اسفند مهمان نفت و گاز گچساران خواهیم بود که امیدواریم پس از برد مقابل حریفان، صدرنشین لیگ برتر در نیم فصل باشیم.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا چهارشنبه ۶ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار در سالن سربداران این شهر پذیرای صنعت مس کرمان خواهد بود.

در حال حاضر تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل ۳۹ + در رده ی دوم جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز