خبرگزاری کار ایران

مشاور سازمان خصوصی‌سازی خبرداد؛

شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس تغییر کرد / ایجاد تسهیلات بیشتر برای خریداران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۴۷

قیمت پایه سرخابی ها همان ۲۹۰ میلیارد تومانی تعیین شد، اما میزان پرداخت حصه نقدی معامله و نیز مدت اقساط تغییر کرد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از تغییر شرایط واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جعفر سبحانی با اشاره به تغییر شرایط واگذاری سرخابی‌ها گفت: با نظر اعضای هیات واگذاری شرایط سهل‌تری برای واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شد.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس قیمت پایه سرخابی ها همان ۲۹۰ میلیارد تومانی تعیین شد، اما میزان پرداخت حصه نقدی معامله و نیز مدت اقساط تغییر کرد به طوری که پرداخت حصه نقدی از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد و مدت اقساط از ۲ سال به ۴ سال رسید.

وی با اشاره به سهام در نظر گرفته شده برای پیشکسوتان دو باشگاه تاکید کرد: در این مزایده حداکثر ۲۰ درصد سهم به اسم پیشکسوتان به آنها واگذار خواهد شد. در واقع از نظر حقوقی تنها ۲۰ درصد از سهام کل باشگاه به پیشکسوتان فروخته خواهد شد که با توجه به قیمت پایه در نظر گرفته شده حدود ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود. اما ممکن است در بین پیشکسوتان کسی باشد که به اسم حقیقی پا پیش بگذارد و بخواهد سهام را خریداری کند که آن دیگر ربطی به پیشکسوتان ندارد.

سبحانی همچنین از برگزاری مزایده سرخابی‌ها در روز ۱۹ اسفند ماه خبر داد و گفت: مزایده این دو شرکت در روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد و پاکت های متقاضیان نیز تا پایان وقت اداری روز ۱۸ اسفند ماه دریافت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز