خبرگزاری کار ایران

امیدواریم بودجه خوبی بگیریم؛

هاشمی: سال ۹۴ مهمتر از سال المپیک است / توصیه مجامع جهانی در انتخابات مرسوم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۵۰

خانواده المپیک امروز دور هم جمع شدند و امیدواریم که با کمک دولت و مجلس بتوانیم بودجه خوبی بگیریم، بحثحذف سهمیه المپیک، راه اندازی فاز اول حوزه المپیک و حمایت از رشته‌های المپیکی مدنظر ما بود.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سال آینده برای ورزش ایران از سال المپیک هم مهمتر است، به همین دلیل نمایندگان مجلس از این کمیته حمایت کرده تا بر مبنای بودجه، در خصوص مدیریت آن تصمیم گیری شود.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پس از پایان چهل و دومین مجمع عمومی این کمیته در جمع خبرنگاران گفت: خانواده المپیک امروز دور هم جمع شدند و امیدواریم که با کمک دولت و مجلس بتوانیم بودجه خوبی بگیریم، بحثحذف سهمیه المپیک، راه اندازی فاز اول حوزه المپیک و حمایت از رشته‌های المپیکی مدنظر ما بود.

وی افزود: اساسنامه می‌گوید کلیات برنامه باید ارائه شود و ریز برنامه تابعی از بحث‌های بودجه‌ای است. بحثکسب سهمیه و چگونگی درجه‌بندی و سطح بندی فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک و میزبانی شورای المپیک آسیا در ۲ سال آینده و حمایت از گروه اعزامی به المپیک زمستانی جوانان نیز در این جلسه مطرح شد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: قبل از ورود کمیسیون تلفیق کسری‌ها و کمبودهای بودجه کمیته را اعلام کردیم و گفتیم ما این انتظار را نداریم که از بودجه ورزش کسر کنید ولی مجلس این قول را به ما داد که با توجه به اینکه سال آینده از سال المپیک هم مهمتر است از ما حمایت شود.

هاشمی اضافه کرد: البته این مشکلات برای همه است و ما نیز بر مبنای نگاه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در پیش گرفتیم، همانطور که در بازی‌های آسیایی اینچئون ۱۵۰ نفر کمتر اعزام کردیم. امیدواریم در المپیک نیز هم تعداد سهمیه بالایی کسب کنیم و هم مدال های خوشرنگی بیاوریم.

وی با اشاره به نامه تاماش آیان در حمایت از حسین رضازاده تصریح کرد: این نامه موضوع جدیدی نیست و برای ۴ ماه پیش است. معمولا مرسوم است که فدراسیون‌های جهانی در بحثکار انتخاباتی توصیه‌هایی می‌کنند. این نامه پس از دریافت در هیات اجرایی مطرح شد و طبق جمع‌بندی نامه به وزیر ورزش و جوانان ارسال شد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: در کنار آن، همزمان جواب نامه را دادیم و گفتیم که در کشور ما انتخابات آزاد است و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هیچ ورودی به آن نمی‌کنند و باید به نظر مجمع احترام گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز