خبرگزاری کار ایران

اضلاع مثلثقهرمانی به هم می‌ریزد؛

ارغوان: دیدار دانشگاه و پترو انتقامی نیست / مدعی جدی قهرمانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۹۰

در لیگ حرفه‌ای هم مانند لیگ ملی رقابت نزدیکی با مهرام و پتروشیمی داریم اما نمی‌توانم به صراحت بگویم تیم دیگری وارد مثلثقهرمانی لیگ حرفه‌ای نمی‌شود.

بازیکن پست ۵ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است دیدار فردای این تیم برابر پتروشیمی بندر امام، مسابقه‌ای انتقامی به حساب نمی آید و شاگردان شاهین‌طبع مدعی جدی قهرمانی در لیگ حرفه‌ای‌اند.

روزبه ارغوان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در بهترین شرایط ممکن برای رویارویی با پتروشیمی هستیم و فردا بازی بسیار زیبایی را از هردوتیم می‌بینید. این دیدار حساس‌ترین مصاف هفته چهارم لیگ حرفه‌ای بسکتبال است و ما هدف ما برگزاری دیداری زیبا برابر این حریف قدرتمند است.

ارغوان درباره شکست تیم دانشگاه آزاد در نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال برابر پتروشیمی توضیح داد: خیلی‌ها می‌گویند ما به تجربه بازیکنان پترو باختیم اما این موضوع را قبول ندارم. ما تیم بی‌تجربه‌ای نیستیم و دلیل شکستمان در نیمه‌نهایی روز خوب پترو و روز بد ما بود. به هرحال حالا بازیکنان خارجی هم به ترکیب دو تیم اضافه شده‌اند و قطعاً بازی فردا یکی از به یادماندنی‌ترین دیدارهای لیگ حرفه‌ای امسال است.

سنتر دانشگاه آزاد این تیم را مدعی جدی قهرمانی دانست و اضافه کرد: در لیگ حرفه‌ای هم مانند لیگ ملی رقابت نزدیکی با مهرام و پتروشیمی داریم اما نمی‌توانم به صراحت بگویم تیم دیگری وارد مثلثقهرمانی لیگ حرفه‌ای نمی‌شود. امسال بازیکنان خارجی با کیفیتی به تیم‌ها اضافه شده‌اند و خیلی دوست دارم تیم‌های دیگر اضلاع مثل قهرمانی را به هم بریزند. به هرحال معتقدم بهتر است لیگی هم‌تراز داشته باشیم.

وی درباره برگزاری لیگ ملی اظهار کرد: من موافق برگزاری این لیگ هستم. لیگ ملی جوان‌هایی را به بسکتبال ایران معرفی کرد که در آینده از آن‌ها بیشتر می‌شنوید. شاید چنین فرصتی هرگز در لیگ حرفه‌ای نصیب ‌آن‌ها نمی‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز