خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر در ایستگاه ۲۶

پدیده‌مشهد 2 – گسترش‌فولاد تبریز یک؛ مشهدی‌ها پرسپولیس را دو رقمی کردند

پدیده‌مشهد 2 بر یک گسترش فولاد را از پیش رو برداشت تا رتبه‌اش در جدول یک رقمی شود و پرسپولیس را دو رقمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ‌برتر در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم پدیده با قضاوت یدالله جهانبازی میزبان گسترش‌فولاد تبریز است که این دیدار 2 بر یک به سود مشهدی‌ها به پایان رسید تا شاگردان مرزبان به رتبه نهم جدول برسند و تیم پرسپولیس را به رتبه دهم بفرستند.

ترکیب پدیده‌مشهد: مجتبی روشنگر، محمدمهدی نژادمهدی، سعید قزل گچلی، ایگور پراهیچ، رضا ناصحی، زوران کنزویچ، اکبر صادقی، میلاد غریبی، محمدمهدی نظری، یونس شاکری و محمد غلامی

ترکیب گسترش‌فولاد: داوود نوشی صوفیانی، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، سید امید نظامی پور، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی، دیه گو، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، پیمنتا و جابر انصاری

ایگور پراهیچ در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی پدیده را پیش انداخت ولی مگنو باتیستا بالافاصه جبران کرد تا در دقیقه 16 بازی را به تساوی کشید . در ادامه در دقیقه 20 محمدمهدی نظری موفق شد دومین گل را هم برای مشهدی‌ها به ثمر برساند تا بار دیگر باد به پرچم میزبان بوزد.  

با این نتیجه پدیده 30 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.گسترش‌فولاد هم با این شکست 26 امتیازی باقی ماند و در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

نتایج دیدارهای عصر امروز در حال حاضر به این شرح است:

راه‌آهن 2 - استقلال‌خوزستان  2

ملوان بندر انزلی یک -  استقلال‌تهران یک

پدیده مشهد 2 - گسترش فولاد تبریز یک

صبای‌قم صفر - پیکانتهران صفر

 

کد خبر : ۲۷۰۹۳۵