خبرگزاری کار ایران

یک خبر از تنیس روی میز

ایران به مسابقات اپن فنلاند صعود کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۱۳۶

رقابت های تنیس روی میز اپن فنلاند از روز گذشته با حضور بازیکنان یایرانی در شهر لوهجا این کشور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات تنیس روی میز اپن بین المللی فنلاند از روز گذشته در شهر لوهجا آغاز شد و سه نماینده کشورمان در قالب دو تیم در این پیکارها حضور دارند. پوریا عمرانی، سروش امیری نیا و میعاد لطفی نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند که با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شده اند. عمرانی و لطفی از ایران عازم فنلاند شدند و امیری نیا نیز که در لیگ آلمان حضور دارد خود را به این کشور رساند تا در این پیکارهای بین المللی حاضر شوند.

در بخش تیمی این رقابت ها که با حضور 45 تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، تیم دونفره عمرانی و لطفی بهمراه تیم مشترک امیری نیا با چازی بوکوون از آمریکا در این پیکارها شرکت کردند.

روز گذشته در رقابت های تیمی در دور اول تیم مشترک ایران و آمریکا 3 بر 2 مغلوب تیم اسپانیا شدند که در این دیدار امیری نیا موفق شد هر دو بازیکن اسپانیایی را شکست دهد ولی باخت بازیکن آمریکایی باعث شکست تیم دونفره ایران و آمریکا شد تا این تیم از گردونه رقابت های تیمی کنار برود.

اما تیم دونفره پوریا عمرانی و میعاد لطفی موفق شدند تا دور چهارم مسابقات تیمی بالا بروند. تیم ایران در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم موفق شد 3 بر صفر مقابل تیم مشترک لوگزامبورگ و بلغارستان به پیروزی یابد، عمرانی و لطفی در دور سوم و در یک دیدار نفسگیر 3 بر 2 مقابل تیم ایتالیا به پیروزی دست یافتند. در این دیدار عمرانی و لطفی هر کدام یک برد انفرادی و یک پیروزی در بازی دونفره بدست آوردند تا تیم ایران به دور چهارم و به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود کنند. در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات تیمی ، تیم ایران با شکست 3 بر صفر مقابل روسیه از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند تا پرونده نمایندگان کشورمان در رقابت های تیمی بسته شود.

مسابقات انفرادی اپن بین المللی فنلاند از امروز جمعه آغاز می شود و نمایندگان کشورمان طبق برنامه زیر به مصاف حریفان خود می روند:

پوریا عمرانی _ پائول لاورگنی از فرانسه

میعاد لطفی _ شی گوانگ از اسکاتلند ـ امروز

سروش امیری نیا _ دیگو سانچز از اسپانیا

رقابت های اپن فنلاند دارای رنکینگ جهانی و 7000 یورو جایزه نقدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز