خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال

تهران میزبان هیچ مسابقه‌ای نیست!

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۱۶

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی فردا برگزار می‌شود که خانه والیبال تهران میزبان هیچ مسابقه‌ای نیست.

به گزارش ایلنا، هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران یادواره 200  شهید والیبالیست روز یکشنبه، 13 دی ماه با 6 دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، بندرعباس، ارومیه، ورامین و زاهدان پیگیری خواهد شد.

تیم‌های متین صالحین ورامین و شهرداری تبریز که با 24 و 21 امتیاز از هشت و هفت برد در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند، از نظر سطح فنی نزدیکترین مسابقه به هم خواهد بود و در صورت پیروزی تیم تبریز با سه امتیاز، شرایط دو تیم کاملاً یکسان خواهد شد.

شهرداری تبریز در مسابقه رفت متین را 3 بر صفر شکست داد و این موضوع یکی از دلایل مهم برای شاگردان محمد ترکاشوند، سرمربی متین است تا شکست دور رفت را در سالن شهید گل عباسی ورامین جبران کنند. دو تیم در هفته گذشته لیگ برتر والیبال حریفان خود را شکست دادند و از این نظر نیز شرایط یکسانی باهم دارند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که موقتاً با یک بازی بیشتر و 34 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد، در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان نارنجی‌پوشان سایپا خواهد بود. شهرداری ارومیه که در 10 هفته دور رفت صدرنشین بود، این فرصت را دارد تا با شکست سایپا برای یک هفته دیگر در صدر بماند.

تیم سایپا در حال حاضر با 20 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و در صورت شکست میزبان خود، می‌تواند صعود در جدول را تجربه کند، زیرا این تیم از نظر تعداد برد با تیم‌های ثامن و شهرداری تبریز برابر است. دیدار رفت دو تیم در تهران 3 بر یک به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید. اکثر بازی‌های شاگردان شهنازی در این فصل 5 سته شده است و می‌توان لقب "چغر" را به این تیم داد.

هشتادمین دیدار بیست‌ونهمین دوره لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد برگزار می‌شود و تیم ثامن‌الحجج خراسان میزبان شاگردان مصطفی کارخانه، سرمربی تیم بانک سرمایه خواهند بود. ثامنی‌ها که در مسیر بازگشت از ارومیه در هفته سیزدهم لیگ برتر با حادثه رانندگی روبرو شدند و جبار قوچان‌نژاد سرمربی این تیم تنها مصدوم این تصادف بود، برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های امسال لیگ برتر قرار دارند که 11 برد خود را سه امتیازی پشت سر گذاشتند و با 33 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ارومیه فعلاً در جایگاه دوم جدول قرار دارند.

ثامن با هفت برد و 21 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و در دیدار دور رفت نیز در خانه والیبال تهران 3 بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد. بانک سرمایه در این مسابقه مهدی مهدوی، کاپیتان خود را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت.

آرمان ورزشی اردکان در چهاردهمین دیدار لیگ برتری خود در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان پیکان تهران است. اردکان با 16 امتیاز از شش برد در رتبه هشتم جدول هست و رقابت نزدیکی برای حفظ این جایگاه با کاله مازندران که با 17 امتیاز از پنج پیروزی در رتبه نهم است، دارد. بنابر این شکست آرمان در این مسابقه نگرانی حذف از پلی آف را برای آرمان به همراه دارد.

از سوی دیگر پیکان تهران که در هفته گذشته با شکست برابر بانک سرمایه صدر جدول را از دست داد و در حال حاضر با 30 امتیاز در رتبه سوم جدول است، والریو ورمیلیو، کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در این دیدار به همراه نخواهد داشت.

پنجمین مسابقه هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال روز یکشنبه در شهر بندرعباس برگزار می‌شود و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان میزبان کاله مازندران خواهد بود؛ کاله در بازی رفت 3 بر صفر المهدی را شکست داده است و برای کسب سه امتیاز دیگر به بندرعباس می‌رود تا شاید جایگاه خود را بهبود بخشد.

کاله و المهدی با 17 و 10 امتیاز در رتبه‌های نهم و یازدهم قرار دارند و نتیجه این مسابقه برای دو تیم حیاتی خواهد بود تا به وضعیت خود در جدول بهبود بخشند.

تیم گوهر کویر زاهدان که تا کنون هیچ برد و امتیازی در لیگ برتر والیبال به دست نیاورده است، در آخرین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان بازرگانی جواهری گنبد در سالن استانداری زاهدان خواهد بود. تیم بازرگانی با 11 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و گوهر نیز در رتبه دوازدهم است. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود بازرگانی شد و بازیکنان بومی زاهدان در این مسابقه فرصت مناسب برای جبران این نتیجه و کسب نخستین پیروزی خود در این دوره از لیگ برتر والیبال را دارند.

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

اردکان، ساعت 17: سالن آیت الله خاتمی

آرمان ورزشی اردکان – پیکان تهران

مشهد، ساعت 17: سالن مهران

ثامن‌الحجج خراسان – بانک سرمایه

بندرعباس، ساعت 17: سالن فجر

آلومینیوم المهدی هرمزگان – کاله مازندران

ارومیه، ساعت 17: سالن غدیر

شهرداری ارومیه – سایپای تهران

ورامین، ساعت 17: سالن شهیدگل عباسی

متین صالحین ورامین – شهرداری تبریز

زاهدان، ساعت 17: سالن استانداری

گوهر کویر زاهدان – بازرگانی جواهری گنبد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز