خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین:

تنها به مدال طلا فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۴۹۹

ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: چنانچه به پارالمپیک برسم، تلاش می‌کنم اولین حضورم در این رویداد مهم با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال همراه باشد، چون دوم شدن را شکست می‌دانم و تنها طلا پیروزی است.

به گزارش ایلنا، علی الفت نیا، ملی‌پوش تیم دوومیدانی است که از رقابت‌های جهانی قطر موفق به کسب نشان نقره در ماده پرش طول شد. وی با کسب این مدال، برای ایران کسب سهمیه کرد و برای تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی اعزامی به ریو، باید در رقابت‌های قهرمانی کشور در خرداد ماه شرکت کند.

وی پیرامون روند تمریناتش گفت: از آبان ماه و پس از مسابقات جهانی قطر به تهران نقل مکان کردم و تمریناتم را زیر نظر شادمهر و جنتی پیگیری می‌کنم. ماده تخصصی من پرش طول است و در دوی 100 متر هم فعالیت می‌کنم. در مسابقات جهانی متاسفانه در دوی 100 متر خطا کردم و از دور مسابقات حذف شدم، اما در مسابقات پرش طول به مدال نقره رسیدم و در مسابقات پاراآسیایی اینچئون نیز در پرش طول سوم و در پرتاب نیزه دوم شدم.

ملی‌پوش جوان تیم دو ومیدانی تصریح کرد: در مسابقات ریو، ماده پرتاب نیزه از کلاس پزشکی من حذف شده و تنها در دو ماده پرش طول و دوی 100 متر می‌توانم شرکت کنم. در فصل پاییز و زمستان روی بدنسازی متمرکز بودم و از سال جدید تمرینات تکنیکی و سرعتی را دنبال می‌کنم و تمام هدفم را بر بهبود رکورها و ارتقا عملکرد متمرکز کرده‌ام.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی قطر تصریح کرد: چنانچه به لطف خدا به پارالمپیک برسم، تلاش می‌کنم اولین حضورم در این رویداد مهم جهانی با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال همراه باشد و با عملکردی شایسته از این مسابقات بازگردم. از نظر من دوم شدن و مدال نقره شکست است و تنها نشان طلا می‌تواند پیروزی باشد. آرزوی بزرگ من کسب نشان طلا در پارالمپیک و پس از آن حضور در لیگ جهانی الماس است.

وی افزود: همانطور که می‌دانید لیگ الماس ویژه ورزشکارانی است که عملکرد درخشانی دارند و باید فاکتورهای ویژه‌ای داشته باشند. پس از حضور نعمتی در المپیک و کسب سهمیه برای این رویداد بزرگ، بیش از پیش به راهیابی به این مسابقات مهم امیداور شدم و اگرچه می‌دانم راهی طولانی در این خصوص پیش روی من است، اما با امیدواری برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

ملی‌پوش تیم دوو میدانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در جایگاه چهارم رنکینگ جهانی ماده پرش طول قرار دارم و در تمرینات اخیر موفق شدم رکوردی بیشتر از رکورد ثبت شده در جدول رنکینگ به ثبت برسانم و جای بهتر شدن هم هست. با اینکه پارالمپیک رویدادی بزرگ و استثنایی است، اما از آن نمی‌ترسم و تنها هدفم ارائه بهترین عملکرد است. در پارالمپیک لندن هنوز وارد دوومیدانی نشده بودم و در فوتبال فعالیت می‌کردم که متاسفانه موفق به قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی نشدم. پس از این مسابقات، این اولین حضور من در رشته دوومیدانی پارالمپیک است و امیدوارم که حضوری قدرتمند باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز