خبرگزاری کار ایران

سجادی: امیدوارم به اندازه حلقه‌های المپیک مدال بگیرید

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم بعد از المپیک که به دیدار شما می‌آیم به اندازه حلقه‌های المپیک مدال بدست آورده باشید و پیروزی‌تان را جشن بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نصراله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان قبل از اعزام تیم ملی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان صبح امروز (چهارشنبه) در کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کرد و از تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان بازدید کرد.

سجادی به ملی‌پوشان گفت: گزارش‌های رئیس فدراسیون و کادر فنی از شرایط تیم ملی وزنه‌برداری نشان از این دارد که تیم ملی روز به روز منسجم‌تر کار می‌کند. انگیزه بالا و تمرینات وزنه‌برداران نشان دهنده روحیه بالا و عزم راسخ برای موفقیت است. امیدوارم در المپیک ریو یکی از بهترین نتایج تاریخ وزنه‌برداری ایران رقم بخورد.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پایان این بازدید تاکید کرد: امیدوارم دفعه بعد که به دیدار شما  می‌آیم به اندازه حلقه‌های المپیک مدال  بدست آورده باشید و پیروزی‌تان را جشن بگیریم.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز خاطرنشان کرد: تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا با ترکیب کامل حضور خواهد یافت. پولاد مردان در تلاش هستند در آوردگاه‌هایی مانند قهرمانی آسیا، جام فجر و در نهایت بازی‌های المپیک دل مردم را شاد کنند.

کد خبر : ۳۶۳۵۰۸