خبرگزاری کار ایران

درحاشیه رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر

کلاس مبارزه با دوپینگ با حضور رئیس جهانی وزنه‌برداری برگزار شد

کلاس آنتی دوپینگ زیر نظر فدراسیون جهانی و پاتریک شاماش رییس کمیته ضد دوپینگ این مجموعه بین‌المللی در حاشیه مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، صبح امروز چهارشنبه(12 خرداد)در دومین روز رقابت های وزنه برداری جام فجر (گزینشی المپیک 2016 ریو) که در تهران برگزار شد، کلاس سه ساعته آموزشی آنتی دوپینگ با حضور تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری، دکتر پاتریک شاماش رییس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری و مدرس این کلاس، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ایران و روسای فدراسیون های برخی از کشورها و مربیان داخلی و خارجی (70 نفر از ایران و 30 نفر از کشورهای خارجی) در هتل المپیک برگزار شد.

همچنین در این کلاس، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان سوالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه اگر کشوری در زمینه مبارزه با دوپینگ موفق عمل کند آیا تشویقی را برای آنها در نظر گرفته اید یا خیر؟ که تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی پاسخ داد: هر کشوری در بحث دوپینگ موفق باشد به طبع آنها صاحب کرسی در فدراسیون بین المللی وزنه برداری می شوند.

وی افزود: در ماه آینده این مسئله را در اولین جلسه فدراسیون جهانی مطرح خواهم کرد که گلشن راز به عضویت کمیته آنتی دوپینگ در بیاید و امیدوارم تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شود.

در این کلاس آخرین روش‌ها و بروزترین عوامل در بحث مبارزه با دوپینگ و داروهای ممنوعه مطرح و بررسی شد.

 

کد خبر : ۳۷۶۹۷۶