خبرگزاری کار ایران

خالدان در حضور برانکو قهرمان تنیس جام رمضان شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۲۴

رقابت‎های تنیس جام رمضان با قهرمانی نماینده اصفهان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، دیدار پایانی رقابت‎های تنیس جام رمضان در حالی شب گذشته(جمعه) در زمین‎های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که 2 تنیسور ملی‌پوش کشورمان با صعود به دیدار فینال برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی شاهین خالدان از اصفهان با نتیجه 2 بر یک انوشا شاهقلی از تهران را از پیش‌رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد. در پایان این مسابقات امید سوری و محسن حسین‎زاده از تهران مشترکاً سوم شدند.

همچنین در بخش دو نفره نیز زوج اندروئیچ – وئیچ آنتونیو از کرواسی و امید سوری – اشکان شکوفی برای کسب عنوان نخست با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت نمایندگان کروات با پیروزی 2 بر صفر مقابل حریف خود جام قهرمانی را تصاحب کردند. تیم‏‎های شاهین خالدان – امیر والا معدنچی و انوشا شاهقلی – محسن حسین زاده نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

این رقابت‎ها با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز نقدی به ارزش 15 میلیون تومان در حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم‎های ملی و سرپرست هیئت تنیس تهران، امیر صدری مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی آپت، سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان، علی محمد رستمی مشاور حقوقی فدراسیون و بسیاری از علاقه‌مندان تنیس به پایان رسید.

این رقابت ها از 17 لغایت 21 خرداد ماه در باشگاه ورزشی انقلاب برگزار شد.سرداوری این دوره از رقابت‎ها بر عهده سامان حسنی داور نشان برنز کشورمان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز