خبرگزاری کار ایران

با اختلاف چند سانتی‌متر از المپیک باز ماندم

اشرفی: مقصر اصلی خودم هستم

اشرفی می‌گوید: اگر یکی از تیرهای پرتابی چند سانت نزدیک‌تر به هدف خورده بود حالا یک المپیکی بودم.

صادق اشرفی، عضو تیم ملی تیروکمان(ریکرو) در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک-ترکیه، که ایران نتوانست در این رقابت‌ها سهمیه‌ای کسب کند به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: سطح مسابقات با توجه به اینکه بسیاری از کشورها سهمیه المپیک گرفته بودند بسیار بالا بود. ما در مراحل گذشته انتخابی المپیک ریو با بدشناسی روبه شدیم و نتوانستیم سهمیه‌ای کسب کنیم. با امید بسیار به ترکیه رفتیم و تمام تلاش خود را هم انجام دادیم ولی متاسفانه با فاصله چند سانتی المپیک را از دست دادیم.

او ادامه می‌دهد: کادر فنی تیم ملی برای رسیدن به المپیک برنامه‌ریزی‌های خوبی داشت و تمرینات با کیفیتی هم انجام دادیم. پارک یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون با او تمرین کردم. پیش‌بینی‌های ما با توجه به تمرینات و رکوردها تحقق پیدا نکرد و نتوانستیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم.

اشرفی به دلایل عدم کسب جواز حضور در المپیک اشاره می‌کند و می‌گوید: اگر یک تیر من چند سانت نزدیک‌تر به هدف خورده بود حالا یک المپیکی بودم. تنها دلیل عدم کسب سهمیه المپیک خودم هستم. ما آنقدر روی تمرینات تمرکز داشتم که متوجه نشدیم چه امکاناتی در اختیار ما قرار داده شد و چه کاستی‌هایی وجود داشت. بعد از چند روز استراحت به اردوهای تیم ملی باز خواهم گشت و تمریناتم را از سر می‌گیرم.

 

کد خبر : ۳۸۲۷۷۹