خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم‌ ملی گلف بانوان عنوان کرد:

مسابقات گلف بانوان نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود

بازیکن تیم‌ملی گلف بانوان در خصوص مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور گفت: خوشبختانه این‌دوره از مسابقات گلف بانوان نسبت به‌دوره‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود و با وجود هوای‌گرم شاهد رقابت خوبی بین بازیکنان بودیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، نازنین شهرکی بازیکن تیم ملی گلف بانوان، در خصوص مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور گفت:خوشبختانه این دوره از مسابقات گلف‌بانوان نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بود و با‌وجود هوای گرم شاهد رقابت خوبی بین بازیکنان بودیم.

ملی‌پوش گلف بانوان ادامه داد: خوشبختانه وضعیت گلف کشور نسبت به گذشته پیشرفت داشته و ما امروز شاهد حضور بازیکنان خوبی در گلف هستیم.
شهرکی با بیان این که این دوره از مسابقات با استقبال تیم های استانی زیادی برگزار شد و این موضوع خود در بالارفتن کیفیت مسابقات موثر بود افزود:روز اول 5 ضربه به دلیل هوای‌گرم از رقیبم عقب افتادم و روز دوم توانستم در امتیازات جبران کنم و در پلی اف مقام دوم را کسب کنم.
بازیکن تیم ملی گلف بانوان با اشاره به مسابقات مالزی و تایلند افزود: با توجه به برگزاری این مسابقات باید تمرین خود را ازهم‌اکنون شروع کنیم.
وی ضمن تشکر ازحمایت‌های رییس فدراسیون‌گلف اظهار داشت:خوشبختانه انگیزه زیادی برای مسابقات بین المللی‌مالزی دارم و امیدوارم با تمرینات مستمر بتوانیم جایگاه مناسبی نسبت به گذشته در این‌دوره از مسابقات کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۴۴۶۱