خبرگزاری کار ایران

استقبال از ساخت پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در ساحل خزر

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از طرح احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در ساحل خزر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، محمود صیدانلو، با استقبال از پیشنهاد فرماندار شهرستان گلوگاه مبنی بر وجود ظرفیت احداث پیستی با قابلیت ملی و بین المللی در ساحل دریا و بین دو استان گلستان و مازندران گفت: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از این طرح به دلیل قابلیت های بالا برای تامین استاندارد زیرساخت های مورد نیاز در این حوزه حمایت می کند.
وی افزود: وجود زمین مناسب و کافی و البته بدون معارض و همچنین مهیا بودن شرایط استراتژیک به دلیل واقع شدن بین دو فرودگاه شهری از مزیت‌های پیشنهاد فرماندار شهرستان گلوگاه است.
بنابراین گزارش پیشتر محمدرضا تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه گفته بود: به خاطر آزاد بودن زمین های منطقه گلوگاه (داشتن محیطی باز و بدون ویلا) این منطقه تنها فضای مناسب برای اجرای طرح احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بوده که در نظر داریم بخشی از این زمین ها را از اداره منابع طبیعی درخواست کرده و در اختیار هیأت اتومبیلرانی استان قرار دهیم.
وی با اشاره به وجود 5 هزار موتورسوار و اتومبیلران در این منطقه، تاکید کرد: سوق دادن این ظرفیت از علاقمندان به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باعث کاهش حجم تصادفات رانندگی می شود و شاهد پویایی و پیشرفت در این زمینه خواهیم بود.

 

کد خبر : ۳۹۶۵۷۰