خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم ملی مینی گلف به مسابقات قهرمانی آسیا/ برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال ساحلی

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال جاری در سالن اجتماعات خوابگاه نصرت واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف در سال جاری با حضور رئیس فدراسیون گلف در سالن اجتماعات خوابگاه نصرت واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای هیئت رئیسه و روسای انجمن‌های مربوطه برگزار شد روسای انجمن‌ها گزارش عملکردی از فعالیت‌های سه ماهه نخست سال انجمن مربوطه ارائه دادند.

در ابتدای جلسه بهنام آزاد رئیس انجمن بهکاپ ضمن ابراز رضایت از ملحق شدن این انجمن به فدراسیون گلف به ارائه گزارش از فعالیت‌های این رشته ورزشی پرداخت و گفت: رشته بهکاپ خوشبختانه پتانسیل مناسب را برای معلولین نیز دارد و ما خوشحالیم که این رشته به سرعت مورد توجه عموم قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: خوشبختانه هر هفته کلاس‌های آموزشی این رشته در حال برگزاری است و تا‌کنون توانسته نظر بسیاری از هموطنان را جلب کند.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ برتر بهکاپ ساحلی کشور به همت کمیته بهکاپ مازندران در شهر ساحلی محمودآباد در تاریخ 28 مرداد ماه خبر داد.

در ادامه این جلسه امیر غریبلو رئیس انجمن مینی گلف نیز گفت: در تمامی 22 استان فعال در زمینه مینی گلف کمیته‌های استانی را راه اندازی کرده‌ایم و با ایجاد زیرساخت لازم مسابقات قهرمانی کشور با حضور فعال 19 استان در تبریز برگزار شد.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان سال داوطلب سه رویداد ملی هستیم و توافق نامه‌ای با سازمان ورزش کیش داشته‌ایم تا در آینده نزدیک تورنمنت بین المللی را در کیش برگزار کنیم.

رئیس انجمن مینی گلف همچنین از شرکت تیم ملی مینی گلف کشور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن خبر داد.

همچنین در ادامه امیر حمزه توسلی رئیس انجمن وودبال با اشاره کسب نخستین مدال طلای وودبال ایران در سال جاری اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده منتظر اتفاقات خوبی در حوزه آموزش این رشته ورزشی هستیم.

وی افزود: خوشبختانه وودبال ایران جای گاه بالایی در سطح بین المللی دارد و با مجوزی که در مجمع جهانی وودبال کره جنوبی گرفتیم اولین دوره مسابقات بین المللی وودبال ساحلی را به میزبانی ایران در اواخر سال 95 یا اوایل سال 96 برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه با سازمان پارکها و فضای سبزشهرداری تهران خبر داد و بیان داشت: بر اساس این تفاهم نامه با هدف همگانی شدن ورزش وودبال در چند نقطه از شهر شاهد آموزش این رشته ورزشی خواهیم بود.

همچنین زهرا ناطقی نایب رییس بانوان فدراسیون گلف زحمات انجمن‌های مربوطه در حوزه بانوان را شایسته تقدیر دانست و عنوان کرد: کسب مدال طلا برای نخستین بار در رشته وودبال، برگزاری مسابقات کشوری بهکاپ در تهران و مسابقات کشوری مینی گلف در تبریز نشان از عملکرد مناسب در حوزه بانوان دارد.

کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف نیز در پایان این جلسه از برگزاری شایسته مسابقات مینی گلف در تبریز و مسابقات کشوری بهکاپ با حضور گسترده تیم‌های استان‌ها تشکر کرد.

در این جلسه آیین نامه فعالیت‌های انجمن‌ها و انتصاب روسای کمیته شهرستان‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد روسای هیئت‌های استان‌ها مدیریت کلیه انجمن‌های تحت پوشش استان خود را داشته باشند و تمامی نمایندگان انجمن‌ها تحت عنوان رئیس کمیته استان‌ها ساماندهی و از سوی انجمن‌های مربوطه احکام صادر شود.

گزارش عملکرد انجمن های تحت پوشش فدراسیون توسط رؤسای انجمنها، گزارش عملکرد سه ماهه اول بانوان توسط نایب رئیس بانوان، گزارش عملکرد سه ماهه اول سالجاری فدراسیون، از دستورات این جلسه بود.

 

 

کد خبر : ۳۹۹۳۸۷