خبرگزاری کار ایران

نشست افتخاری با مسئولین کمیته‌ها/ پایان مرحله دوم اردوی تیم‌ملی آلپاین

نشست‌ رئیس فدراسیون اسکی با مسئولین کمیته‌های مهم در فصل اسکی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی طی نشستی با سرپرستان کمیته‌های مهم و اثرگذار در فصل اسکی مهمترین موارد و سرفصل‌ها برای فصل اسکی پیش رو را تبیین کرد.

در این نشست ریاست فدراسیون اسکی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌ کمیته‌ها، اظهار کرد: فعالیت‌ کمیته‌های مهم و اثرگذار در طول فصل اسکی بسیار اهمیت دارد و به همین منظور انتظار ما از کمیته فعالیت همه‌جانبه و بی‌وقفه برای داشتن یک فصل اسکی پربار است.
افتخاری خاطر نشان کرد: نقش کمیته‌ها در فدراسیون اسکی پررنگ است و این کمیته‌ها باید با داشتن یک استراتژی مشخص و البته پیمودن یک مسیر درست سبب پیشرفت اسکی ایران شوند.
او با اشاره به فعالیت فدراسیون اسکی در طول فصل جاری، گفت: فصل پر کاری را در پیش داریم و باید تمامی سرپرستان کمیته‌ها دست به دست هم دهند و با داشتن یک برنامه‌ مناسب به پیش‌برد اهداف فدراسیون کمک کنند.
در این نشست سرپرستان کمیته‌ها نیز درباره برگزاری هرچه موفق‌تر فصل اسکی پیش‌رو نظرات خود را بیان کردند.
مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین ایران زیر نظر علیداد ساوه‌شمشکی سرمربی این تیم به پایان رسید.
در این مرحله از اردوی آماده‌سازی اسکی‌بازان دعوت شده به تمرینات هوازی و بدن‌سازی پرداختند تا پیش از آغاز فصل اسکی شرایط خوبی از نظر جسمانی پیدا کنند.بانوان دعوت شده به این مرحله از اردو نیز زیر نظر سمیرا زرگری تمرینات خود را دنبال کردند.

 

کد خبر : ۴۲۰۹۵۸