خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، به ایران می‌آید

مجمع جهانی اتومبیلرانی از دیروز دوشنبه در شهر وین اتریش با حضور تمامی کشورهای عضو از جمله ایران شروع بکار کرد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران ، در طی دو روز از شروع بکار مجمع جهانی اتومبیلرانی ، محمود صیدانلو که با یک بسته پیشنهادی پربار راهی وین شده بود ، خوشبختانه در ملاقات با جان تات، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی توانست امتیازات خوبی برای کشورمان بگیرد.

بر أساس این گزارش رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جلسه ای که خیلی هم طولانی تَر از وقت اختصاص داده بطول انجامید ، گفت‌و‌گوی مفصلی با رئیس فدراسیون جهانی داشت و به ارائه جزئیات پیشنهادها پرداخت . 

جان تات با اشاره به اینکه کاملا در جریان فعالیت‌های فدراسیون اتومبیلرانی ایران قرار دارد، با پذیرش موارد پیشنهادی کشورمان از جمله برگزاری مسابقات بین المللی آفرود و رالی در ایران و برگزاری کنگره علمی بین المللی و همچنین مسابقات رالی خاورمیانه در بخش بانوان با حضور کشورهای مسلمان اظهار داشت : من کاملا در جریان فعالیتی‌های فدراسیون اتومبیلرانی ایران قرار دارم و بدلیل فعالیت خوب مسابقاتی و توجه به مسائل آموزشی فدراسیون شما را نامزد پاداش ویژه در سال ٢٠١٧ کردم . 

وی همچنین با اشاره به علاقمندی‌اش برای بازدید از امکانات ایران و شهر تاریخی شیراز، دعوت صیدانلو را برای حضور در مسابقات بین المللی مرک ٢٠١٧ پذیرفت و در پایان هم گفت : برای برگزاری مسابقات جهانی امیدوارم که طی انجام دو رویداد بین المللی بشود کار حامیان مالی شما را بررسی کرد و بعد تصمیم گرفت . 

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی همچنین فردا قرار است دیدارهایی هم با سایر همتاهای خود از کشور‌های مختلف در خصوص مشارکت آنها در تورنمنت‌های ایران و همکاری‌های دو جانبه داشته باشد.

 

 

کد خبر : ۴۳۳۷۷۴