خبرگزاری کار ایران

قمری: تعداد و رنگ مدال‌ها در بازی‌های آسیایی دوچرخه سواری را بهبود می‌بخشیم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری مطرح کرد: یکی از اهداف که پیش‌رو داریم، موضوع بهبود رنگ مدال و تعداد آن در بازی‌های آسیایی 2018 است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مسئله انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، خسرو قمری پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: همین که تمام اعضای مجمع با همه مشکلات و مسائلی که داشتند امروز به مجمع آمدند نشان از علاقه آنها به پیشرفت دوچرخه‌سواری است و من از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: تشکیل اتاق فکر یکی از برنامه‌های اصلی من برای دوره جدید ریاست است. من در چندماهی که در فدراسیون حضور نداشتم نقاط ضعف دوره گذشته‌ام را مشخص کرده‌ام و حالا قطعا برای پیشرفت بیشتر نیاز به همفکری وجود دارد تا خون تازه‌ای در رگ‌های فدراسیون وارد شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: موضوع بعدی بحث مبارزه با دوپینگ است که تشکیل یک کمیته در این خصوص را در برنامه کاری خود داریم. من همچنین تلاش خواهم کرد تا در دوره جدید ریاست کارها را با سرعت بیشتری به جلو ببرم.

قمری عنوان کرد: یکی از اهداف دیگری که پیش‌رو داریم، موضوع بهبود رنگ مدال و تعداد آن در بازی‌های آسیایی 2018 است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مسئله انجام خواهیم داد. 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره موضوع گم شدن مبلغ 200 میلیون تومان در فدراسیون دوچرخه‌سواری که مربوط به دوره ریاست او بوده گفت: اعتباراتی در فضای فدراسیون وجود دارد که هر رئیسی می‌تواند از آن استفاده کند، طبق بررسی‌هایی که کردم مشخص شد که یک مبلغ 200 میلیون تومانی برای خرید دوچرخه کنار گذاشته شده بود که بخشی از آن در اعزام‌های مختلف هزینه شد البته مبالغی بلافاصله جایگزین این پول شد و در حال حاضر مانعی برای خرید دوچرخه وجود ندارد و می‌توانیم در اسرع وقت دوچرخه‌هایی که بیشتر آنها مربوط به بخش پیست است خریداری کنیم.

کد خبر : ۴۴۱۸۳۴