خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به کم تحرکی بانوان

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۴۸

اولین نشست مشترک مسعود سلطانی فر با حضور معاون امور بانوان و مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فریبا محمدیان در این نشست از مدیران کل استان‌ها خواست تا ساعات مناسبی به ورزش بانوان در سالن‌های ورزشی اختصاص دهند.

در این نشست معاون امور بانوان وزارت ورزش  و جوانان در خصوص کم تحرکی بانوان گفت: 60 درصد زنان ما دارای کم تحرکی هستند و 50 درصد آنان دچار اضافه وزن هستند. از سوی دیگر اختلالات مهم روانی و افسردگی موضوعی است که مدیران استان‌ها می‌توانند با توجه بیشتر به ورزش  بانوان آن را به حداقل ممکن برسانند.

وی در ادامه افزود: تحقیقات نشان می‌دهد بانوان به طور متوسط 4 الی 5 ساعت اوقات فراغت دارند و انتظار این است مدیران با اقدامات مدبرانه خود در استان‌ها از خودحذفی داوطلبانه بانوان در ورزش جلوگیری کنند که تامین منابع مالی نیز بخشی از آن است.

فریبا محمدیان در ادامه اشاره کرد: انتظار ما این است در بخش‌های مختلف استان‌ها بانوان توانمند حضور داشته باشند و همچنین سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها ساعت‌های مناسب برای ورزش در اختیار بانوان قرار دهند و ورزش بانوان نباید تحت تاثیر درآمدزایی سالن‌های ورزشی قرار گیرد چرا که آسیبی که از عدم ورزش بانوان به جامعه می‌رسد جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز