خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی امید کاراته: عازم مسابقات کاراته وان خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۷۷

عباسعلی و خاک­بان با هزینه شخصی به همراه سرمربی خود، چهارشنبه صبح راهی مسابقات کاراته وان فرانسه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روزی است که حاشیه‌های بسیاری در خصوص رفتن یا نرفتن این 2 کاراته­ کا به مسابقات فرانسه بر سر زبان‌ها است. یک روز رسانه‌ها خبر از رفتن می‌دهند و فردای آن روز خود بازیکنان در کمال تعجب اظهار بی اطلاعی می‌کنند. از آن جایی که این مسابقات، جزو بازی‌های تیم ملی نیست، فدراسیون تقبل هزینه را نمی‌کند و اجباری برای این سفر نمی‌بیند برای همین، این سفر با افت و خیز روبرو شد تا این که سرمربی این تیم، خبری قطعی از رفتن به مسابقات کاراته وان فرانسه را اعلام کرد. 

سرمربی تیم ملی امید کاراته در این خصوص گفت: جهت حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان، چهارشنبه، ساعت 6 صبح راهی فرانسه خواهیم شد. پنج شنبه زمان ثبت نام کاراته کاران است و شنبه 9 بهمن ماه، ساعت 9 صبح به وقت فرانسه بازی طراوت خاک­بان شروع خواهد شد و بعد از ظهر همان روز نیز حمیده عباسعلی به روی تاتمی خواهد رفت.

وی حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص این اعزام را تایید کرد و افزود: تیم ملی کاراته بانوان ایران به دلیل مسائل حاشیه‌ای که در خصوص اعزام وجود داشت نتوانست زمان دقیقی از اعزام خود را اعلام کند. در حال حاضر این مشکلات برطرف شده و عازم فرانسه خواهیم شد.

خوش قدم درباره این حاشیه‌ها بیان کرد: این سفر سختی و حاشیه‌های بسیاری برای­‌مان ایجاد کرد. چه از جهت اسپانسر حمیده عباسعلی که در روزهای آخر انصراف داد و چه فدراسیون کاراته که برای فرستادن نامه گارانتی به فرانسه به مشکل خورده بود و با این وجود با هزینه شخصی راهی این مسابقات خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی امید کاراته هدف از رفتن به این مسابقات را آمادگی برای مسابقات جهانی دانست و عنوان کرد: هدف ما از رفتن به این مسابقات ارزیابی سطح کاراته جهان و بازیکنان و هم چنین فهمیدن نقاط ضعفمان است. تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات المپیک 2020 با آمادگی بیشتری حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز